یزد؛

تاثیرات زندگی فعال و سبک زندگی همراه با ورزش

زندگی فعال و سبک زندگی همراه با ورزش، اثرات مهمی در جلوگیری از بیماری های مهم و شایع دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مسعود شریعتی مدیر کل ورزش و  جوانان  استان گفت : پویایی و رشد ورزش بانوان شهرستان را باید مدیون شرکت در همایش هاو ورزش های همگانی دانست و این همگانی شدن ورزش در بین بانوان کمک شایانی به رشد و گسترش ورزش در سطح شهرستان خواهد کرد.

شریعتی افزود : جشنواره های ورزشی مثل جشنواره های مادران و دختران و جشنواره شطرنج خانوادگی علاوه بر تندرستی و سلامت برای افراد می تواند آنها را به یکدیگر نزدیکتر کند و باعث شادابی و نشاط در بین خانواده ها می گردد.

وی با تاکید براینکه ورزش همگانی باید در سطح شهرستانها گسترش پیدا کند گفت: زندگی فعال و سبک زندگی همراه با ورزش، اثرات مهمی در جلوگیری از بیماری های مهم و شایع دارد و فرهنگ سازی مهم‌ترین راهکار نهادینه کردن ورزش در جامعه بخصوص در بخش بانوان و در نتیجه کاهش هزینه‌های درمانی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در ادامه  نقش بانوان گسترش ورزش را بسیار بالا و مهم ارزیابی و تصریح کرد: اگر بانوان به فعالیت های ورزشی بپردازند تمام اعضاء خانواده را ترغیب به ورزش کردن خواهند کرد و با این رویکرد در آینده شاهد جامعه ای ورزشکار ، پرنشاط و پویا خواهیم بود.

در ادامه فرماندار میبد هم در این نشست گفت: در شهرستان میبد ظرفیت های خوبی در ورزش های همگانی و قهرمانی  وجود دارد که با برنامه ریزی و فرهنگ سازی زمینه ارتقاء آن باید فراهم شود.

فلاح افزود : امیدوارم با تلاش و کوشش مسئولین بتوانیم قدم های موثری در بخش بانوان شهرستان برداریم تا شاهد درخشش روزافزون ورزشکاران این شهرستان در میادین ورزشی باشیم .
 
این نشست با حضور مسعود شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان ، حسین فلاح فرماندار شهرستان میبد ، علی محمد شیخی معاون توسعه منابع و پشتیبانی , آزاده دهقان مسئول ورزش بانوان  اداره کل ورزش و جوانان استان ، محمد رضا زارع رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میبد، سید حسین آتشی رئیس شورای اسلامی شهر میبد ، سید مصطفی موسوی رئیس دفتر نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شواری اسلامی ، نائب رئیسان بانوان هیئت های ورزشی  و جمعی از مربیان و داوران بانوی شهرستان میبد برگزار شد.
 
در پایان این نشست نایب رئیسان ، داوران و مربیان زن شهرستان میبد به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختد.
 
انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.