کرمان؛

ثبت نام 85 درصد خانوارهای جیرفتی برای دریافت نفت سفید

85 درصد خانوارهای این شهرستان ها از آغاز زمان ثبت نام کالابرگ نفت سفید در جیرفت و عنبرآباد برای دریافت نفت سفید ثبت نام کردند.

ثبت نام 85 درصد خانوارهای جیرفتی برای دریافت نفت سفیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ احمد سالاری ، رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی جیرفت و عنبرآباد گفت: امیدواریم 15 درصد باقی مانده سرپرست های خانوار این مناطق نیز نسبت به ثبت نام برای دریافت نفت سفید اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام کالابرگ نفت سفید با همکاری اداره پست از ابتدای تیرامسال آغاز شده است، افزود: شماره سهمیه نفت سفید زمستانی خانوارهای شهری و روستایی مناطق گرمسیر جیرفت و عنبرآباد نیز اعلام شده است.

سالاری نسب اظهار داشت: خانواره های یک و 2 نفره شهری و روستایی کالابرگ 305، خانواره های سه و چهار نفره کالابرگ 205، خانوارهای پنج و 6 نفره کالابرگ 505 و خانوارهای هفت نفر و بیشتر از آن با کالابرگ شماره 105 می توانند تا پنجم اسفند امسال برای هر قطعه به میزان 220 لیتر نفت دریافت کنند.

وی تصریح کرد: در مناطق سردسیر کالابرگ قطعه شماره چهار 304 برای دریافت نفت توسط خانواره های یک و 2 نفره، خانواره های سه و چهار نفره کالابرگ 204، خانوارهای پنج و 6 نفره کالابرگ 504 و خانوارهای هفت نفر و بیشتر از آن کالابرگ شماره 104 تا تاریخ 15 مرداد امسال است.

سالاری با بیان اینکه 57 فروشندگی نفت سفید شهری، روستایی و عشایری در شهرستان های جیرفت و عنبرآباد خدمات ارائه می کنند افزود: در زمینه گران فروشی و تخلفات فروشندگی نفت سفید مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد می توانند گزارش های خود را به شماره تلفن های 124 و 09627 اعلام کنند.

انتهای پیام/ح
عسکرپور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار