ایلام؛

اجرای 453 طرح خودکفایی و اشتغالزایی در بدره

453 طرح در زمینه های مختلف اشتغال و خودکفایی توسط مددجویان در حال اجراست .

اجرای 453 طرح خودکفایی و اشتغالزایی در بدرهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،جانشین مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) بدره گفت: از محل منابع داخلی امداد برای انجام 20 طرح مبلغ سه میلیارد و 900 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

عباسعلی حیدری بیان کرد: از طریق منابع قرض الحسنه بانکی نیز به 68 طرح در مجموع 9 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده تا این طرح ها به مرحله اجرا در آیند.

حیدری ادامه داد: 12 میلیارد و 900 میلیون ریال نیز جهت اجرای 88 طرح در سرفصل های زود بازده مانند قالی بافی و کشاورزی پرداخت شده است.

حیدری آموزش مددجویان را برای نیل به اهداف اجرایی مهم خواند واضافه کرد: هفت دوره آموزشی فنی و حرفه ای در زمینه های بهداشت دام و مبارزه با بیماری ها، راه اندازی دار قالی، آموزش رایانه، آموزش پرورش ماهیان زینتی و خوراکی و آموزش تولید برق پنج کیلوواتی با استفاده از پنل های خورشیدی برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای دوره های فنی و حرفه ای 80 میلیون ریال هزینه شده و در مجموع 284 نفر در این دوره ها شرکت کردند که برای آنان گواهینامه پایان دوره و کسب مهارت از سوی فنی و حرفه ای صادر شده است.

بدره در 87 کیلومتری ایلام قرار دارد و دارای 2 بخش مرکزی و هندمینی است.
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.