لرستان؛

راه یابی مستند دستانی برای خدا اثر هنرمند لرستانی به جشنواره عمار

کارگردان مستند دستانی گفت: مستند«دستانی برای خدا» به بخش مسابقه هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار راه یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار، 8 تا 17 دی ماه 95 در سینما فلسطین تهران در بخش‌های«فیلم»، «لوح نگار»، «نقد و پژوهش‌های سینمایی»، «تولیدات رادیویی»، «فیلم ما» و «آگهی بازرگانی و اقلام تبلیغاتی» در حال برگزاری است که اثر هنرمند لرستانی با عنوان «دستانی برای خدا» به بخش مسابقه این جشنواره راه یافته است.

محسن مرادی افزود: این اثر در بخش مستندهای فرهنگی اجتماعی تاریخ انقلاب اسلامی در مدت‌زمان28 دقیقه تولیدشده که روز سه‌شنبه ساعت18عصر بر روی پرده سینما فلسطین تهران نمایش داده می‌شود.

کارگردان مستند دستانی برای خدا با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 10فیلم مستندباموضوع دفاع مقدس را در کارنامه خود دارد گفت: مستند«دستانی برای خدا» مربوط به دوران دفاع مقدس و حرکات خودجوش مردم شهر خرم‌آباد برای خدمات‌رسانی به رزمندگان اسلام بوده است.

وی افزود: در این مستند یک ایستگاه صلواتی به‌صورت خودجوش متشکل از افراد هیئتی و بازاری شهر خرم‌آباد با حضور زنان و مردان در مسجد قائم(عج) این شهر به‌منظور بدرقه و پذیرایی از رزمندگانی که از شهرهای مختلف کشور برای رفتن به جبهه از شهرستان خرم‌آباد عبور می‌کردند برپاشده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.