وکیل مدافع دو تن از متهمان پرونده تعرض به سفارت عربستان گفت: با اعتراض به حکم صادر شده از سوی متهمان، پرونده در راه ارسال به دادگاه تجدید نظر است.

پرونده متهمان تعرض به سفارت عربستان در راه ارسال به دادگاه تجدید نظرمحمد نریمانی وکیل مدافع دو تن از متهمان پرونده تعرض به سفارت عربستان در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با آخرین وضعیت پرونده تعرض به سفارت عربستان اظهار داشت: ما به حکم صادر شده از سوی دادگاه اعتراض و درخواست تجدید نظر کردیم و در حال حاضر منتظر پاسخ دادگاه هستیم.

وی افزود: هنوز زمان ارسال پرونده به دادگاه تجدید نظر مشخص نسیت، زیرا تعدادی از احکام، غیابی صادر شده است، به همین دلیل تعیین زمان برای دادگاه تجدید نظر حدس و گمان است.

وکیل مدافع دو تن از متهمان پرونده تعرض به سفارت عربستان گفت: این پرونده 19 متهم دارد و تا پرونده تمام آن ها تکمیل نشود، پرونده به دادگاه تجدید نظر ارسال نمی شود.

نریمانی بیان داشت: یک نفر از موکلان بنده به حکم صادر شده از سوی دادگاه اعتراض کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لباف
۱۸:۲۳ ۰۵ بهمن ۱۳۹۵
بسیار عالی
https://www.poshtvarserver.com/
Iran (Islamic Republic of)
hosain
۱۳:۰۱ ۱۳ دی ۱۳۹۵
واقعا خجالت آوره .تجاوز وقتل اونها در سالهای متمادی بدون مجازات مونده و ما هم داریم معترضان به جنایت های وهابیت را محاکمه میکنیم .در بر شرف کسانی که نفس های کثیف وهابی ها را از مملکت اما زمان قطع کردند