آغاز رقابت های قهرمانی کشور تنیس با ویلچر/ حضور بهترین های ایران در مسابقات

هفدمین دوره رقابت های قهرمانی کشور تنیس با ویلچر از 13 تا 16 دی ماه در محل فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برپاست.

آغاز رقابت های قهرمانی کشور تنیس با ویلچر/ حضور بهترین های ایران در مسابقاتبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین ابراهیمی، دبیر انجمن تنیس با ویلچر در خصوص برنامه رقابت های هفدمین دوره مسابقات قهرمانی کشور گفتگویی با روابط عمومی فدارسیون انجام داد.

وی در خصوص شرکت کنندگان این مسابقات گفت: در این دور از مسابقات 25 نفر از بهترین بازیکنان کشور در قالب 7 تیم استانی حضور یافته اند و قرعه کشی مسابقات انفرادی صبح امروز انجام شد و قرعه کشی مسابقات تیمی نیز روز گذشته انجام گرفت.

دبیر انجمن تنیس با ویلچر افزود: تیم های خراسان رضوی، قم، سیستان و بلوچستان و زنجان در قالب گروه A و تیم های آذربایجان شرقی، تهران و اردبیل در قالب گروه B در بخش تیمی به مصاف هم می روند و مسابقات این بخش به صورت دوره ای برگزار خواهد شد.

ابراهیمی گفت: مسابقات انفرادی نیز طبق جدول از عصر امروز، دوشنبه، در محل سالن شماره یک فدراسیون آغاز می شود.

وی اعلام کرد: علی کشفیا به عنوان سرپرست کل، حسام الدین اسدبیگی به عنوان سرداور مسابقات و بنده نیز به عنوان سرپرست فنی این رقابت ها تعیین شده اند.

دبیر انجمن تنیس با ویلچر در پایان گفت: برگزیدگان این دوره از مسابقات در دو بخش تیمی و انفرادی به صورت جداگانه معرفی می شوند و به آنها کاپ و مدال قهرمانی اهدا خواهد شد.

هفدمین دوره رقابت های قهرمانی کشور تنیس با ویلچر از 13 تا 16 دی ماه در محل فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برپاست.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار