هادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«کارگر ساده نیازمندیم» بهترین فیلم من است

فیلم «کارگر ساده نیازمندیم» کامل ترین فیلم در کارنامه کاری من است و با توجه به تمام تجربیات قبلی ام به سمت سینمایی اجتماعی و هنری رفته ام.

منوچهر هادی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فیلم «کارگر ساده نیازمندیم» گفت: این فیلم کامل ترین فیلم در کارنامه کاری من است و با توجه به تمام تجربیات قبلی ام به سمت سینمایی اجتماعی و هنری رفته ام و از همه اندوخته هایم در کارگردانی در طول این سالها برای ساخت این اثر استفاده کردم.
 
وی با اشاره به پر کردن فرم جشنواره فیلم فجر در خصوص پیش بینی برخورد مخاطب با فیلم در جشنواره عنوان کرد: تا فیلم های دیگر را نبینم نمی توانم در مورد حضور فیلم در حشنواره و بازخورد آن با مخاطب نظری بدهم اما در این فیلم اتفاقات خوبی رخ داده و بازی های درخشان و متفاوتی از بازیگرانی که به این شکل دیده نشده اند، دیده ایم. همچنین قصه ای پرکشش در فیلمنامه اتفاق افتاده که می تواند برای مخاطب تجربه ای متفاوت و جذاب در حوزه سینمای اجتماعی باشد.
 
ثبات مدیریتی بهترین راه حل برای مدیریت در جشنواره فجر است  
هادی همچنین در خصوص جشنواره فیلم فجر گفت: همه جشنواره های معتبر در دنیا دبیری ثابت دارند و این بی ثباتی در مدیریت جشنواره فجر یک نقص محسوب می شود. در بیشتر دوره های جشنواره فجر هر دبیر یک تا دوسال در سمت دبیری می ماند و این اتفاق لطمه بزرگی به  فیلمساز می زند.

کارگردان فیلم «کارگر ساده نیازمندیم» اظهار داشت: برای ساخت فیلم جدید من با یک رویکرد و ذهنیت از جشنواره سی و چهارم برای سال بعد برنامه ریزی میکنم، اما به شکلی ناگهانی با تغییر مدیریت با جشنواره ای مواجه می شوم که کاملا رویکرد آن تغییر کرده است.  

وی در پایان گفت: با انتخاب هر دبیر، حذف و اضافه بسیاری برای بخش های مختلف جشنواره اعمال می شود که این اتفاق به از بین رفتن روند درست ساخت فیلم برای فیلمسازان منجر می شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار