عباسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جلسه کمیته تفحص از صندوق فرهنگیان با لاریجانی برگزار شد/دانش‌آشتیانی مخالفتی با این تفحص ندارد

یک عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از جلسه اعضای کمیته متبوع خود با ضیافت مجلس خبر داد.

برگزاری جلسه کمیته تفحص از صندوق فرهنگیان با لاریجانی/دانش‌آشتیانی مخالفتی با این تفحص ندارداسدالله عباسی نماینده مردم رودسر در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بررسی پرونده تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در مجلس گفت: در راستای پرونده مذکور هفته گذشته اعضای کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان جلسه‌ای با رئیس مجلس، وزیر آموزش و پرورش و همچنین رئیس صندوق ذخیره فرهنگیان داشت.

وی افزود: در این جلسه ریاست مجلس قول همکاری دیوان محاسبات با کمیته تحقیق و تفحص را به ما داد.

عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به مذاکرات کمیته متبوع خود با وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: نظر وزیر آموزش و پرورش برای اجرای این تحقیق و تفحص مساعد بوده و مخالفتی در این رابطه ندارد.

عباسی در ادامه با اشاره به تشکیل کارگروه‌های ویژه کمیته صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: این کار گروه به تناسب بخش‌های مختلف صندوق تشکیل شده است لذا صندوق بیش از 30 هلدینگ را در اختیار دارد ما هم به تناسب آن تقسیم کار کردیم که امیدواریم به زودی به برخی از مستندات دست پیدا کنیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: تاکنون به عمده مستندات این پرونده دست پیدا نکردیم اما مواردی وجود دارد که نیازمند تایید است با همه این وجود تخلفاتی در این پرونده مشاهده شده که برخی حرف و حدیث‌ها در این رابطه را تایید می‌کند که البته نیاز است در این رابطه هم اطمینان کامل به دست آید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار