مشهد؛

هرس زمستانه 650 هزار اصله درخت در سطح شهر

معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد از برنامه ریزی های انجام شده برای انجام عملیات هرس زمستانه حدود 650 هزار اصله درخت خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، خلیل الله کاظمی گفت: مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و شناسایی درختان مدنظر جهت انجام این امر در زمستان سال جاری، انجام عملیات هرس زمستانه درختان در 1261محور دارای فضای سبز و برای حدود 650 هزار اصله درخت از ابتدای دی ماه سال جاری اجرایی و تا پایان بهمن ماه به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: برای انجام عملیات هرس زمستانه درختان در سال جاری پیش بینی های لازم به جهت آموزش کارگران ، سرکارگران و نماینده پیمانکاران فضای سبز و همچنین کارشناسان ناظر فضای سبز مستقر در ادارات فضای سبز مناطق انجام گردیدوکلاس های آموزشی تئوری و عملی به دلیل حساسیت موضوع در چندین نوبت درآبان و آذرماه سال جاری با حضور اساتید مربوطه و استفاده از توان آموزشی انجمن صنفی پیمانکاران فضای سبز برگزار شد .

معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: به جهت تخصصی بودن عملیات هرس ، در سال جاری از 5 دستگاه بالابر فوتون و خاور با ظرفیت های خاص به صورت متمرکز استفاده می گردد و همچنین تجهیزات لازم برای گروه های هرس در سطح مناطق پیش بینی گردیده است.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار