بجنورد؛

ضرورت حمایت خیرین و صنایع به ورزش

باتوجه به اینکه سلامت جوانان مقوله بسیار مهمی است لازم است تا خیرین و صنایع از این حوزه حمایت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، خسرو منعمی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به‌ نبود هیچ حامی و اسپانسری از سوی صنایع در حوزه ورزش استان گفت : با وجود صنایع مهمی مثل پتروشیمی،فولاد، آلومینا، سیمان در استان ما انتظار بیشتری از حمایت این صنایع از حوزه های مختلف ورزشی استان داریم.

خسرو منعمی با اشاره به ظرفیت های بالای ورزش استان در زمینه‌های مختلف در ادامه افزود : کمک به سلامت جوانان ثوابی کم از ساخت مسجد و مدرسه ندارد و از خیرین استان تقاضا داریم با ساخت سالن های ورزشی و ..به این حوزه نیز توجه ویژه ای داشته باشند.

وی همچنین در تذکر جدی به باشگاه های ورزشی استان تاکید کرد: باشگاه‌هایی که مسائل اخلاقی را رعایت نکرده و از نوارهای غیراخلاقی استفاده کنند، و یا اقدام به عرضه مواد نیروزا ‌کنند برخورد و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی همچنین از رای غیر منصفانه شورای شهر در عدم حمایت از والیبال استان گفت: توقف حمایت‌ها از تیم والیبال با توجه به درخشش آن ها در بازی های متوالی غیر منصفانه بوده است.

منعمی اظهار کرد:امیدواریم با مذاکراتی که با شهردار و شورای اسلامی شهر خواهیم داشت حمایت‌های خود را از تیم‌های دیگر ورزشی مثل فوتسال دریغ نکنند.

وی در مورد اقدامات ورزش و جوانان در مورد 73 پروژه در دست اجرا نیز گفت:برای انجام این پروژه ها 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و تا این پروژه ها به اتمام نرسد هیچ کار جدیدی را در دست نخواهند گرفت.

منعمی به بخش جوانان نیز اشاره کرد و افزود:هم اکنون در بخش جوانان جزء ۱۰ استان برتر کشور هستیم و بخش اعظم فعالیت نیز در این بخش صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.