کرمان؛

برگزاری جشنواره فیلم کوتاه و فیلم‌نامه‌نویسی در کرمان

جشنواره فیلم کوتاه و فیلمنامه نویسی یاسین در کرمان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه و فیلمنامه نویسی یاسین در کرمان اظهار داشت: بهره گیری از ابزار هنر برای ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی، بهره گیری از ابزار هنر در راستای ترویج و گسترش سبک زندگی اسلامی ، ایرانی در جامعه و بسط و گسترش حوزه فیلم سازی از طریق تربیت و آموزش هنرمندان متعهد و خلق آثار هنری و دینی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی گفت: مفاهیم و موضوعات قرآنی، زندگی و سیره رسول اکرم و ائمه اطهار (ع)، عفاف و حجاب، ولایتمداری و مهدویت، وحدت مذاهب اسلامی، اعیاد اسلامی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگ ایثار و شهادت، تکریم والدین، شخصیت های قرآنی، وقف، شهدای حرم، امر به معروف و نهی از منکر، قناعت، سبک زندگی اسلامی، قصص قرآنی و سایر مباحث مرتبط با قرآن موضوعات جشنواره فیلم کوتاه و فیلمنامه نویسی یاسین است.

علیزاده با اشاره به سه بخش رقابتی این جشنواره شامل فیلم کوتاه داستانی، فیلم کوتاه مستند و فیلم کوتاه انیمیشن، افزود: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ۲۰ دی جاری است.

وی خاطر نشان کرد: فیلم های ارسالی هیچ محدودیتی در تاریخ ساخت ندارند ضمن اینکه هیچ یک از فیلم ها و فیلم نامه ها نباید در مسابقات و جشنواره ها حائز رتبه برتر شده باشند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار