برگزاری جلسه سرنوشت ساز نساجی،

پرهام: قلعه نویی بدون چشم داشت به نساجی کمک کرد

ظهر امروز تکلیف تیم فوتبال نساجی مشخص می شود تا مدیرعامل و سرمربی این تیم معرفی مشخص شوند.

پرهام: قلعه نویی بدون چشم داشت به نساجی کمک کردبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه تعیین تکلیف تیم نساجی امروز ساعت 15:30 در دفتر مهدی پرهام مالک باشگاه نساجی و با حضور رمضانی و امیرقلعه نویی برگزار خواهد شد.
در این نشست قرار است که مدیرعامل و سرمربی جدید تیم مشخص شوند.

40 درصد قراردادهای تیم نساجی پرداخت شد
پس از مشخص شدن ادامه مالکیت مهدی پرهام در باشگاه نساجی،‌ مالک این باشگاه همان‌طور که وعده داده بود، 40 درصد از مبالغ قرارداد اعضای تیم (در مجموع مبلغ یک میلیارد تومان) را پرداخت کرد. همچنین مدیریت باشگاه با محمد قاسمی‌نژاد که از باشگاه گسترش فولاد پیشنهاد دارد و مجتبی رمضانی که خونه‌به‌خونه پیشنهادی برای خرید او داده است، مذاکره می‌کند تا بتواند این دو بازیکن را در جمع سرخ‌پوشان قائم شهری نگه دارد.

خطیبی در راه نساجی
مسئولان باشگاه نساجی قائمشهر در اولین اقدام، چند روز پیش استعفای سرمربی سابق خود را پذیرفتند و به زودی جانشین وی را معرفی می کنند، حال نام رسول خطیبی به عنوان سرمربی جدید نساجی به گوش می رسد و به احتمال زیاد وی از چند روز آینده کار خود را در این تیم آغاز می کند تا بتواند با صعود به لیگ برتر برای دومین سال پیاپی دو تیم را راهی رقابت های سطح اول فوتبال ایران کند. این خبر توسط مهدی پرهام در گفت و گو با خبرنگار ما تایید شده است.

پرهام: قلعه نویی بدون چشم داشت کمک کرد
مهدی پرهام مالک باشگاه نساجی گفت: به خاطر زحماتی که در نساجی کشیدم و همراهی این تیم و هواداران خوبش نتوانستم تیم را واگذار کنم و ترجیح دادم خودم در باشگاه حضور داشته باشم و با کمک دوستان در نساجی به فعالیتم ادامه دهم.
وی افزود: امیرقلعه نویی ما را با یک شریک تجاری آشنا کرد تا همکاری قرارداد امضا کنیم و مشکلات مالی را برطرف شود، مطمئن باشید قلعه نویی بدون هیچ چشم داشتی به ما کمک کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار