خندان‌دل در حاشیه نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صنعت حمل‌ونقل؛

حضور 80 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه

معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور گفت: نخستین نمایشگاه صنعت حمل و نقل عمومی با حضور 80 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه آفتاب برگزار شد.

حضور 80 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاهبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، هوشنگ خندان‌دل معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور در حاشیه نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صنعت حمل‌ونقل عمومی که در نمایشگاه شهرآفتاب برگزارشد، اظهار داشت: در خصوص توسعه حمل‌ونقل عمومی شهرها دولت کمک‌هایی می‌کند اما باید خود شهرداری ها با بودجه های خود این بخش را توسعه دهند.

وی گفت: دولت برای بهبود وضعیت حمل‌ونقل از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند و تاکنون 40 هزار تاکسی بهسازی شده است.

معاون وزیر کشور با تأکید بر اینکه اتوبوس‌های شهری به سن فرسودگی رسیده‌اند، بیان کرد: با حمایت شرکت‌های دانش بنیان و تولیدکننده‌های داخلی اتوبوس‌هایی با استاندارد خوب و با بهره‌گیری از توانمندی‌های داخلی ساخته شده است.

وی گفت: با سامانه سیمفا خیلی از نگرانی‌ها از بین رفت و مردم هم استقبال کردند.

خندان‌دل افزود: استفاده از فناوری‌های روز دنیا در حمل و نقل شهری، برنامه ریزی برای کمک به کاهش آلودگی هوا، کاهش مصرف سوخت، رقابت پذیری تولیدات ملی، تحقق اقتصاد مقاومتی، هم افزایی توان داخلی و عرضه توانمندی‌های رقابت پذیر کشور، انتقال دانش فنی و تکنولوژی روز و کارآمد به کشور در راستای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی، توسعه صادرات غیرنفتی، ایجاد ظرفیت‌های جدید در بخش تولید رقابتی، آشنایی با الگوهای موفق جهانی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

گفتنی است؛ نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صنعت حمل و نقل درون شهری از امروز تا 17 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی شهر آفتاب از ساعت 10 تا 17 آماده پذیرایی از عموم مردم و علاقه‌مندان و متخصصان این حوزه است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار