برگزاری نشست مسئولان سازمان لیگ با مدیران در غیاب تاج

نشست مسئولان سازمان لیگ برتر با مدیران باشگاه های دسته یک فوتبال در غیاب رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

برگزاری نشست مسئولان سازمان لیگ با مدیران در غیاب تاجبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست مسئولان لیگ برتر با مدیران لیگ باشگاه‌های دسته یک برای صدور مجوز ملی از ساعت 9:30 دقیقه امروز در سالن اجتماعات آکادمی ملی فوتبال برگزار شد. با وجود اینکه از حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این نشست خبر داده بودند اما تاج نتوانست در این نشست شرکت کند. همچنین نمایندگان حدود 12 باشگاه لیگ دسته اول در این نشست شرکت کردند.

غلامرضا بهروان مشاور کمیته سازمان لیگ برتر همراه با سهیل مهدی رئیس کمیته فنی و توسعه این سازمان به ارائه راهکارهای حرفه‌ای شدن لیگ دسته اول پرداختند. البته فریبرز محمود‌زاده رئیس کمیته نقل و انتقالات با ساعتی تأخیر در این نشست شرکت کرد همچنین در این جلسه تأکید شد تیم‌های لیگ برتر فوتبال باید با اردیبهشت 96 مجوز حرفه‌ای در همه زمینه‌ها بدست آورد و بدین صورت حتی در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 نمی‌توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند در این جلسه راهکارهایی هم برای دریافت مجوز حرفه‌ای از ای اف سی مطرح شد. تیم‌های ملوان و بندر انزلی و راه‌آهن تهران، بادران و استقلال اهواز در این نشست حضور نداشتند.


تیم های دسته اول تا اردیبهشت 96 باید مجوز ملی دریافت کنند و پس از حضور در لیگ برتر، تا تاریخ مهر 96 مجوز حرفه ای شدن را باید کسب کنند.

در حال تکمیل/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار