هفته نهم لیگ برتر هندبال بانوان؛

کار سخت البرزی ها در خانه/ نبرد هدف پویان و ذوب آهن در میانه جدول

هفته نهم لیگ برتر هندبال بانوان کشور روز جمعه با انجام 3 دیدار پیگیری می شود و تیم ها برای تثبیت جایگاه و یا ارتقاء در جدول رده بندی به مصاف هم می روند.

کار سخت البرزی ها در خانه /  نبرد هدف پویان و ذوب آهن  در میانه جدولبه گزارش خبرنگار ورزشی حوزه توپ و تور  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نهم لیگ برتر هندبال بانوان کشور روز جمعه،17 دی ماه با انجام 3 بازی پیگیری می شود. 

نخستین دیدار این هفته میان دو تیم هیات البرز و تاسیسات دریایی تهران است، البرزی ها این روز ها تنها با 2 امتیاز در قعر جدول قرار دارند و تاسیسات هم با یک بازی کمتر و 10 امتیاز تیم به جایگاه دوم جدول تکیه کرده است این بازی می تواند برای دو تیم مهم باشد زیرا برنده این دیدار می تواند به تغییر جایگاه در جدول رده بندی امیدوار باشد.  

دومین دیدار هفته هم به رویارویی 2 تیم ذوب آهن و هدف پویان جوان قم مربوط می شود. ذوب آهن با 10 امتیاز تیم سوم جدول و هدف پویان با 6 امتیاز تیم چهارم جدول است. در صورت برتری، قمی ها باز هم شاهد تغییری در جایگاه خود نخواهند بود اما به طور قطع می توانند در هفته های آینده امیدوار به حضور در رده های بالاتر جدول باشند. 

در آخرین دیدار این هفته سپاهان و شهرداری بم به مصاف هم می روند. نماینده استان کرمان هم مانند هیات البرز این روز ها حال و روز مناسبی ندارد و با 2 امتیاز در قعر جدول قرار دارد، آن ها به شکست سپاهان که با ختلاف 2 امتیاز در تعقیبشان هستن، امیدوارند. همچنین این بازی برای سپاهانی ها هم بسیار مهم است چون در صورت کسب نتیجه ای جز پیروزی نمی توانند به حضور در رتبه های بالای جدول امیدوار باشند. 


برنامه كامل هفته نهم ليگ برتر بانوان

هيات البرز-تاسيسات دريايی تهران
ذوب آهن اصفهان - هدف پويان جوان قم
فولاد مباركه سپاهان - شهرداری بم

جدول رده بندی لیگ برتر هندبال بانوان تا پایان هفته هشتم

نام                                  تعداد بازی        امتیاز 
1.شهید چمران لارستان             7              14 
2.تاسیسات دریایی تهران           6              10
3.ذوب آهن اصفهان                  7               10 
4.هدف پویان جوان قم               7                6 
5.سپاهان اصفهان                   7                4
6.شهرداری بم                        7                2
7.هیات البرز                           7                2

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار