رسانه‌های صهیونیستی اعتراف کردند؛

حزب‌‌الله؛ بزرگترین تهدید سال 2017 اسرائیل

مرکز تقویم سالانه رژیم صهیونیستی، ایران و حزب‌الله را بزرگترین تهدید علیه این رژیم عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های صهیونیستی و کارشناسان این رژیم با اعتراف به نقش برجسته ایران و حزب‌الله در پیروزی‌های اخیر محور مقاومت در سوریه، آن‌ها را بزرگترین تهدید برای اسرائیل در سال 2017 عنوان کردند.

شبکه المنار لبنان در گزارشی اعلام کرد؛ مرکز تقویم سالانه رژیم صهیونیستی پیرامون بزرگترین تهدیدات سال این رژیم نوشت: حزب‌الله، ایران و جنبش حماس؛ مصداق بارز بزرگترین تهدید برای اسرائیل هستند.

حزب‌الله؛ بزرگترین تهدید سال 2017 اسرائیل

این منبع تاکید کرد که که نگرانی‌های رژیم صهیونیستی در مقابل توانمندی‌های تسلیحاتی حزب الله در حال افزایش است و این اقدامات در سال جاری سبب افزایش نبرد جنبش‌‌های فلسطینی با اسرائیل شده است. 

"عاموس یادلین" رئیس موسسه گفت‌و‌گوهای ملی- امنیتی رژیم صهیونیستی، در شبکه اول تلویزیون این رژیم طی برنامه‌ای پیرامون این موضوع اعلام کرد: ما نظاره‌گر تهدید بزرگی هستیم که حزب‌الله، ایران و حماس به وجود آورده‌اند.

حزب‌الله؛ بزرگترین تهدید سال 2017 اسرائیل

وی گفت: به‌ویژه شاهد شکست‌ناپذیری ایران و حزب‌الله در حلب سوریه بودیم. حزب‌الله تهدید بارزی برای امنیت اسرائیل به‌شمار می‌رود که در مسئله سوریه، پشتیبانی هوایی روسیه و حمایت ایران نیز به این مقوله اضافه می‌شود. 

این کارشناس صهیونیستی ادامه داد: در تحولات منطقه، دولت‌های عربی در تلاش هستند تا ائتلافی را با دولت جدید آمریکا علیه ایران شکل دهند.

وی افزود: در صورت شکل‌گیری توافق میان روسیه و آمریکا پیرامون سوریه، باز هم نقش ایران در این مسئله قطع نمی شود و حزب‌الله از سوریه خارج نخواهد شد.

روزنامه صهیونیستی معاریو هم نوشت: رزمندگان حزب‌الله انباشته‌ای از تجارب در عرصه‌های نظامی و تسلیحاتی دارند که در این زمینه حتی از نخبگان نظامیان اسرائیلی نیز برتر هستند.
 
انتهای پیام/      
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۳:۴۳ ۱۵ دی ۱۳۹۵
فاتحه صهیونیزم خونده شد لعنت بر روح نتانیاهو.
آخرین اخبار