کرمانشاه؛

تجربه برگزاری با شکوه دهه فجر توسط سازمان جهاد کشاورزی

رئیس اداره روابط عمومی سازمان و دبیر ستاد دهه فجر سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: سال گذشته تجربه برگزاری با شکوه دهه فجر توسط سازمان جهاد کشاورزی انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛کوروش مهرابی با اشاره به اینکه که یکی از بی نظیرترین برنامه‌ها در بین دستگاه‌های مختلف بوده افزود: امسال نیز با برنامه‌ریزی که از قبل شده و با همکاری کلیه دست اندرکاران ستاد دهه فجر سازمان برنامه‌ای در خور نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار نمائیم.


وی با بیان اینکه سال گذشته برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، سازمان جهاد کشاورزی استان از هزینه دولتی استفاده نکرده و تامین هزینه‌ها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی صورت گرفت خاطرنشان کرد:امسال نیز برنامه‌ها را سعی داریم با کمک بخش خصوصی اجرا کرده  و هزینه دولتی ایجاد نکنیم.

مهرابی تصریح کرد: برنامه‌های ما یادآور جشن انقلاب اسلامی و انعکاس خدماتی است که توسط ادارات زیر ربط و دستگاه‌ها مختلف و با نام جهاد کشاورزی استان به مردم ارائه خواهد شد.

مهرابی برنامه‌هایی مانند اعزام اکیپ‌های خدمات رسان به عشایر و روستائیان را کار بسیار زیبا و خداپسندانه‌ای عنوان کرد و و اضافه کرد: دیگر برنامه‌ها نیز در قالب‌ها و شکل‌های متفاوتی که نشانی از ولایت مداری انقلاب باشد در دهه فجر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.