از جوانی تا شهادت شهید ستاری به روایت تصاویر

آلبوم تصویری زیر برخی تصاویر شهید ستاری را در تاریخ ثبت کرده تا برای همیشه یاد و خاطرش گرامی داشته شود.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرلشكر شهید ، منصور ستاری در سال 1327 در روستای ولی آباد ورامین دیده به جهان گشود. شهید بزرگوار پس از اخذ دیپلم متوسطه، در سال 1346 وارد دانشكده افسری شد و پس از پایان دوره دانشكده به درجه ستوان دومی نایل آمد. در سال 1350 جهت طی دوره علمی كنترل رادار به كشور آمریكا اعزام شد و پس از گذراندن دوره یك ساله ، در سال 1351 به ایران بازگشت و به عنوان افسر كنترل شكاری نیروی هوایی مشغول به كار شد.
شهید ستاری در سال 1354 در كنكور سراسری شركت كرد و در رشته برق و الكترونیك پذیرفته شد. تعدادی از واحدهای دانشگاهی را گذرانده بود كه با پیروزی انقلاب اسلامی و شروع جنگ تحمیلی تحصیل را كنار گذاشت و همدوش دیگر آحاد مردم به پاسداری از دستاوردهای انقلاب پرداخت. 
این انسان مومن وفرمانده لایق وتوانمند وخلاق پس از گذراندن 46 بهار پربار در پانزدهم دی ماه 1373 در سانحه سقوط هواپیمای جت فالكن به شهادت رسید.
نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمان فرماندهی سرلشكر منصور ستاری دارای اقتدار روز افزون گشته  و تعاملات مناسبی با نیروهای هوایی كشورهای منطقه داشت. آلبوم تصویری زیر برخی تصاویر وی را در تاریخ ثبت کرده است.

شهید ستاری

شهید ستاری

شهید ستاری

شهید ستاری

شهید ستاری

شهید ستاری

شهید ستاری

شهید ستاری

شهید ستاری


شهید ستاری

شهید ستاری

شهید ستاری


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار