ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

آتش سوزی کارگاه تولیدکفش در محله علی آباد قاجار/ حادثه خسارت مالی سنگین بر جای گذاشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش سوزی گسترده کارگاه تولید کفش در محله علی آباد قاجار، با بر جای ماندن خسارت سنگین مالی مهار شد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره این حادثه اظهار داشت: در ساعت 01:35 حادثه آتش سوزی واقع در بزرگراه آزادگان، محله علی آباد قاجار در حوزه استحفاظی چاردانگه به سامانه 125 آتش نشانی اعلام و نیروهای 2 ایستگاه به همراه تانکر آب به عنوان نیروی کمکی به محل اعزام می شوند.

به گفته ملکی، با ایتقرار نیروهای آتش نشانی تهران مشاهده شد که محل آتش سوزی یک گاراژ قدیمی دارای 3 کارگاه 250 متری بود که حریق در یکی از کارگاه ها با کاربری تولید کفش کتانی اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: این کارگاه که مسقف و مملو از مواد اولیه ساخت کفش کتانی، زیره کفش، پارچه چرم و ظرف های تینر بود، کاملا شعله ور به طوری که شعله های سرکش آتش از پنجره به بیرون زبانه می کشید.

ملکی ادامه داد: آتش در حال سرایت به کارگاه مجاور با کاربری تولید ام دی اف بود که آتش نشانان با تقسیم شدن به دو گروه، عملیات اطفا را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: خوشبختانه از سرایت حریق به کارگاه های مجاور جلوگیری شد و 3 کارگری که در این کارگاه حضور داشتند خودشان در همان لحظات اولیه از محل خارج شده بودند.

ملکی با اشاره به خسارت مالی سنگین بر جای مانده، بیان کرد: با ایمن سازی محل حادثه و تحویل آن به نیروهای آتش نشانی چاردانگه، عملیات در ساعت 03:02 به پایان رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار