پیشرفت 30 درصدی نگارش فیلمنامه «خانه ما»/ این مجموعه کمدی صرف نیست

با توجه به پیشرفت 30 درصدی نگارش متن، 20 درصد از تصویربرداری سریال «خانه ما» انجام شده است.

پیشرفت 30 درصدی نگارش فیلمنامه «خانه ما»/ این مجموعه کمدی صرف نیست
خشایار الوند نویسنده مجموعه های تلویزیونی هم در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند پیشرفت تولید سریال «خانه ما» گفت: در حال حاضر با پیشرفت 30 درصدی از نگارش متن، توانستیم 20 درصد از تصویربرداری را در منطقه نیاوران پیش ببریم.

وی در ادامه پیرامون اتفاقات و سیر داستانی این مجموعه تلویزیونی بیان کرد: «خانه ما» با بیان داستانی در ژانر طنز اجتماعی، اتفاقات چند خانواده ای را به تصویر کشیده است که مدت زمانی را مجبور هستند، کنار همدیگر زندگی کنند.

همچنین سروش محمدزاده کارگردان سینما در خصوص جدیدترین فعالیت خود به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: من به عنوان مشاور پروژه «خانه ما» به کارگردانی سامان مقدم فعالیت دارم. فیلمبرداری این اثر حدود یک‌ماه قبل آغاز شده است.

وی افزود:همه عوامل سینمایی و گروه حرفه ای پشت و جلوی دوربین هستند و حدس می زنم کار پربیننده و جذابی شود.

محمدزاده افزود: این مجموعه کمدی صرف نیست؛ اما موقعیت های کمیکی بدون دیدن هجو و لودگی داریم که کار را شیرین می‌کند و این به دلیل جنس کار سامان مقدم است که به سمت کمدی‌هایی با فضای هجو و لودگی نمی‌رود.

این کارگردان اضافه کرد: تدوین این مجموعه به صورت همزمان توسط سیامک مهماندوست انجام می‌شود و فکر می‌کنم، فیلمبرداری آن تا اردیبهشت طول بکشد اما شروع پخش آن برای عید نوروز خواهد بود.

سریال «خانه ما» به کارگردانی سامان مقدم و تهیه‌کنندگی حمید رحیمی نادی تولید می‌شود و بازیگرانی چون گوهر خیراندیش، فرهاد آئیش، رویا تیموریان، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، حسن زارعی، پژمان جمشیدی، امیرمهدی ژوله، یاسمینا باهر، علی شادمان، مهسا طهماسبی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مجموعه ‌60 قسمتی «خانه ما» به سفارش مرکز امور نمایشی سیما تولید می‌شود و قرار است، نوروز 96 روی آنتن یکی از شبکه‌های سیما برود.

دیگر عوامل اصلی «خانه ما» عبارتند از:

سرپرست نویسندگان: خشایار الوند، مدیر تصویربرداری: داود رحمانی، طراح گریم: ایمان امیدواری، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: علیرضا شمس، مدیر تولید: شهرام دانش‌پور، طراح صحنه: محسن نصراللهی، مجری طرح: فرزانه معصومی، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی، مدیر تدارکات: سعید سجودی و عکاس: مهراد اصلان زاده.


 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار