ایلام؛

فتح میمک مقدمه ای برای عملیات های غرورآفرین رزمندگان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: حماسه بزرگ فتح میمک، مقدمه ای برای سایر عملیات های غرور آفرین رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

فتح میمک مقدمه ای برای عملیات های غرورآفرین رزمندگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در آیین یادواره 186 شهید بخش چوار که با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، استاندار و جمعی از مسئولان استان ایلام در سالن ورزشی شهر چوار برگزار شد، گفت : مردم استان ایلام در هشت سال دفاع مقدس برابر دشمن بعثی ایستادگی کرده و تا پای جان از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع کردند.

وی با بیان اینکه جوانان غیرتمند این استان در حالیکه مردم زیر شدیدترین بمباران ها بودند، حضور در خط مقدم را بر همه کارها ترجیح می دادند، افزود: مردم غیور ایلام همه سختی ها را به جان خریدند و هیچ گاه در برابر حملات هوایی و موشکی دشمن بعثی ترس به دل را ندادند.

وی افزود : مردم سلحشور و غیرتمند ایلام به ویژه ایل بزرگ خزل در عملیات فتح میمک پیروزی های بزرگی را در کنار نیروهای ارتش برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند به طوری که این عملیات فتح بابی برای سایر عملیات های زنجیره ای در دوران هست سال دفاع مقدس شد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی تاکید کرد : عملیات فتح میمک در همان آغاز اشغالگری رژیم بعثی توسط ارتش و حمایت و حضور عشایر ایل بزرگ خزل در منطقه عملیاتی استان ایلام انجام شد و ضربات مهلک و کوبنده ای به دشمن وارد کرد و مناطق حساسی از تصرف آنها آزاد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اقتدار امروزی ایران اسلامی را مدیون خون شهدا دانست و تاکید کرد: عظمت ایران اسلامی در دنیا، تاثیر گذاری در تحولات جهانی و منطقه ای همگی از برکات دفاع مقدس و خون مطهر شهیدان گرانقدر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.