ایلام؛

شهر سرابله زیباسازی می‌شود

فرماندار چرداول در جریان بازدید از محله بدرآباد شهر سرابله گفت: بررسی مشکلات منطقه بدرآباد سرابله در دستور کار قرار دارد.

شهر سرابله زیباسازی می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،وی افزود : مشکل خیابان ابن سینا بعد از گذشت 18 سال طی روزهای آینده حل خواهد شد و در این راستا از همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان چرداول انتظار همکاری است.
 
وی در ادامه این بازدید ضمن حضور در میان جمعی از جوانان، معتمدان و ریش سفیدان این محله به خواسته‌ها، مطالبات و مشکلات آنان گوش داد و اظهار داشت: در نظر داریم برای حل مشکلات زیاد سطح شهر سرابله به خصوص محله‌های کم برخوردار نظیر بدرآباد و شهرک انتظامی اعتباراتی را به شهرداری اختصاص دهیم.
 
فرماندار شهرستان چرداول افزود: در خصوص رفع برخی معضلات شهری اولویت اول را به تفاهم و تعامل با مردم گذاشته و تمام توان خود را در این مسیر به کار خواهیم گرفت تا مشکلات مردم رفع شود.
 
یگانه گفت: در شورای ترافیک شهرستان مشکل گاراژ و عدم سوار و پیاده شدن مسافرین در مرکز شهر را پیگیری و این موضوع را به طور کامل در شهر سرابله بر طرف خواهیم کرد.
 
شهردار سرابله نیز در این بازدید ضمن تشکر از فرماندار شهرستان چرداول گفت: شهرداری سرابله با همکاری ادارات شهرستان و با نظارت فرمانداری اقدام به زیباسازی و ایجاد مبلمان شهری جدید خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.