هدف‌گذاری برای احداث ۲۰۰ سرویس بهداشتی در سطح تبریز

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز، از هدفگذاری این معاونت برای احداث ۲۰۰ سرویس بهداشتی در سطح شهر خبر داد.

هدف‌گذاری برای احداث ۲۰۰ سرویس بهداشتی در سطح تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛علی مدبر با اشاره به لزوم مدیریت هزینه ها در مجموعه شهرداری تبریز و از جمله در معاونت خدمات شهری، گفت: سالانه 7.5 میلیارد تومان برای نگهداری و نگهبانی از سرویس‌های بهداشتی هزینه می‌شود که در صورت مدیریت مناسب و تدوین برنامه‌های راهبردی، می توان میزان هزینه ها را تا حدقابل توجهی کاهش داد.

وی افزود: در راستای تحقق اهداف مذکور، مقررشده ۲۰۰ سرویس بهداشتی در نقاط مختلف شهر توسط معاونت خدمات شهری احداث و در عین حال، نگهداری آن ها نیز به بخش خصوصی واگذار شود.

معاون خدمات شهری ادامه داد: برای احداث این تعداد سرویس بهداشتی، حدود ۳میلیارد تومان برآورد شده و پیش‌بینی می‌شود حدود همین مبلغ نیز برای نگهداری آن ها نیاز باشد که اگر این بخش از کار، به بخش خصوص واگذار شود، صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای را در این زمینه خواهیم داشت.

مدبر در بخش دیگری از سخنان خود، اضافه کرد: اجرای این طرح را می‌توان در راستای تحقق اهداف گردشگری نیز ارزیابی کرد؛ زیرا موجب افزایش امکانات و زیرساخت های رفاهی و بهداشتی در سطح شهر خواهد شد.

انتهای پیام/خ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.