لرستان؛

کشف حجاب بزرگ ترین ضربه به شخصیت زن

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: کشف حجاب بزرگ ترین ضربه به شخصیت زن بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک سالروز ولات امام حسن عسکری، گفت: امام حسن عسکری در مدت 28 سال از عمر پربرکت خود و با فعالیتهای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جهت حفظ اسلام تلاش کرد. 

وی افزود: از ویژگی های امام حسن عسکری مبارزه در برابر افکار انحرافی که خلاف اسلام بود و فراهم کردن زمینه برای دوران حکومت امام زمان(عج) بود. 

نماینده ولی فقیه در لرستان با گرامیداشت قیام 19 دی، گفت: این قیام ماهیت اسلامی و مردمی بودن انقلاب را به دنیا نشان داد و دست بیگانگان را از کشور قطع کرد. 

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک سالروز ولات امام حسن عسکری، گفت: امام حسن عسکری در مدت 28 سال از عمر پربرکت خود و با فعالیتهای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جهت حفظ اسلام تلاش کرد. 

وی افزود: از ویژگیهای امام حسن عسکری مبارزه در برابر افکار انحرافی که خلاف اسلام بود و فراهم کردن زمینه برای دوران حکومت امام زمان(عج) بود. 
نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به سالروز کشف حجاب به دست رضا خان عنوان داشت: کشف حجاب بزرگ ترین ضربه برای شخصیت زن بود. 

بدحجابی و بی حجابی ریشه در استعمار دارد 

وی با اشاره به اینکه خداوند شخصیت زن را در پاکدامنی قرار داده است، افزود: آنچه که در کشف حجاب اتفاق افتاد به امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه ضربه زد. 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با بیان اینکه استعمارگران برای اینکه در کار دفاعی موفق شوند، رواج بدحجابی و بی حجابی را پیش گرفته و این بد حجابی و بی حجابی ریشه در استعمار دارد. 

وی در ادامه با گرامی داشت قیام 19 دی بیان داشت: 19 دی و راهپیمایی مردم نقطه درخشانی در تاریخ انقلاب اسلامی بود. 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه مردم در 19 دی به دنیا نشان دادند که شاه در دل مردم جایی ندارد، خاطرنشان کرد: قیام 19 دی ماهیت اسلامی و مردمی بودن انقلاب را نشان داد و امروز افتخار می کنیم که نظام ما مردمی و اسلامی است. 

وی در ادامه با تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه(س) از دیگر مناسبتهای پیش رو، اظهار داشت: از فضیلتهای معنوی ایشان شفاعت بود. 

مسؤولان بر حفظ وحدت و دوری از اختلاف توجه داشته باشند
 
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه به اختلاف مسؤولان و سران قوا اشاره کرد و گفت: مسؤولان باید ما و مردم را نصیحت کنند نباید بین خودشان اختلاف باشد. 

وی اظهار داشت: اختلاف بین مسؤولان و سران نظام سبب بی اعتمادی مردم شده و زمینه دلسردی را فراهم می کند. 
نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به توسعه فرودگاه خرم آباد عنوان کرد: فرودگاه از عوامل اصلی توسعه و پیشرفت هر شهری است و راه اندازی پروازهای تهران، مشهد باید مورد استقبال مردم قرار گیرد.   

راه اندازی زائرسرای مردم لرستان در مشهد   

امام جمعه خرم آباد با اشاره به ساخت زائر سرای مردم لرستان در مشهد مقدس در پایان افزود: این زائرسرا هم اکنون در پنج طبقه آماده شده و نیازمند حمایت و کمکهای مردمی است. 

انتهای پیام/ا 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.