اصفهان؛

برگزاری کنگره ملی شهید روشن در کاشان همزمان با 4 استان کشور

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری کنگره ملی مصطفای شهید همزمان با چهار استان کشور در این شهرستان خبرداد.

مجتبی رضازاده در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  گفت: این کنگره ملی با حضور فریدون عباسی رییس سابق سازمان انرژی اتمی  شامگاه دوشنبه 20 دیماه در مسجد صادقیه کاشان برگزار می شود.
وی با اشاره به حضور خانواده شهید احمدی روشن وگفتمان جوان مومن انقلابی در کنگره مصطفای شهید گفت :این کنگره علاوه بر کاشان در استان های تهران، یزد و همدان با سخنرانانی چون سردار سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه، سردار نقدی معاون فرهنگی کل سپاه، دکتر حسن عباسی و استاد رايفی پور در تبیین اندیشه های شهید راه استقامت و پایداری و شاخصه های جوان انقلابی اجرا می شود.
به گفته وی، برگزاری این کنگره ملی بر اساس طرحی از فعالان فرهنگی کاشان، بسیجیان پایگاه مقاومت حضرت مسلم بن عقیل علیه السلام و کانون فرهنگی امام خامنه ای مد ظله العالی کاشان در ستاد مرکزی کنگره در تهران در این شهرستان و سه استان دیگر به تصویب رسیده است.
مشاور شهردار کاشان،  برگزاری اختتامیه این کنگره را 23 دیماه در امامزاده علی اکبر چیذر تهران آرامگاه شهید احمدی روشن با حضور اعضای کنگره در استان ها و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی خاطرنشان کرد.
رضازاده،  در پایان اظهارداشت: استقرار دبیرخانه دائمی کنگره یکی از برنامه هایی است که با هدف تبیین عملی گفتمان انقلاب،  شناسایی استعدادهای ناب ایران اسلامی در زمینه های مختلف علمی و فرهنگی و غیره در دستور کار قرار گرفته است.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.