رئیس هیئت فدراسیون های دانشجویی تهران:

دانشجویان تهرانی حضور پر رنگی در رقابتهای یونیورسیاد دارند

رئیس هیئت فدراسیون های دانشجویی تهران گفت:دانشجویان تهران در رشته های ورزشی رقابتی نزدیک بهم دارند و درصد اعزام این ورزشکاران به یونیورسیاد بیشتر است.

 علی حبیب اللهی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: همه دانشگاه های تهران در تمام رشته های ورزشی فعالیت خوبی دارند و باید بگویم ما در 10 رشته فوتبال،والیبال،فوتسال،هندبال، و بسکتبال و در رشته های انفرادی دو و میدانی، ووشو، تکواندو و شنا و تنیس روی میز و بدمینتون فعال هستیم.
 
دانشگاه ها فعالیت نزدیکی در همه رشته های ورزشی داشته اند
وی افزود: رقابتهای این رشته ها در سطح المپیاد قهرمانی و منطقه ای برگزار شده است و مشارکت همه دانشگاه ها قابل قبول بوده است باید بگویم 80 درصد دانشگاه ها فعالیت داشته اند و سطح رقابتها نزدیک به هم بوده است.البته دانشگاه علمی کاربردی تا سال گذشته منفعل بود اما امسال این دانشگاه هم برای فعالیت در رشته های دانشجویی فعالیت خود را آغاز کرد.

حبیب اللهی در ادامه خاطر نشان کرد: دانشگاه هایی که در تهران و در رشته های ورزشی فعالیت دارند شامل دانشگاه های شهید بهشتی،خوارزمی،دانشگاه تهران، الزهرا، مدرس ،پیام نور ، خواجه نصیر ، فنی حرفه ای و امیر کبیر و علم و صنعت و علامه و دانشگاه شریف نسبت به بقیه فعالیت ورزشی خوبی دارند.
 
وی در خصوص چگونگی فعالیت هیئت تهران در رشته های دانشجویی نسبت به بقیه خاطر نشان کرد:در هر رشته ای اردوی آمادگی برگزار می کنیم اما در مجموع دانشگاه هایی که در رشته های تربیت بدنی فعالیت می کنند شانس بیشتری برای حضور در رقابتهای یونیورسیاد را دارند و معمولا قهرمان ها در این دانشگاه ها بیشتر از سایر دانشگاه ها است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار