لرستان؛

محقق شدن 70درصد از تعهد سهمیه اشتغال بروجرد

رئیس اداره تعاون، کارورفاه اجتماعی شهرستان بروجرد گفت: سه هزار و402 مورد تعهد سهمیه اشتغال بروجرد امسال تعیین شده بود که بیش از70 درصد از آن تاکنون محقق شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ فرشید گفت: 2هزارو 401 مورد شغل ایجاد شده در شهرستان بروجرد در سامانه رصد ثبت ملی شدند.

وی افزود: این مهم با همکاری و پیگیری های فرمانداری، دبیرخانه کارگروه اشتغال و همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان محقق شده است.

رئیس اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی شهرستان بروجرد گفت: در این زمینه کمیته امداد امام خمینی(ره) بروجرد، شرکت توزیع برق، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد مسکن، بنیاد شهید، شرکت آب و فاضلاب روستایی و شهری، اداره دارایی، اداره استاندارد، صنعت تعهدات خود پیرامون ایجاد اشتغال به صورت 100درصدی انجام داده اند.

فرشید افزود: بقیه ادارات شهرستان نیز تا پایان امسال باید مجموع تعهدات خود در زمینه سهیمه اشتغال، پرداخت تسهیلات و ارائه طرح هایی را که دولت تعیین کرده را به100درصد برسانند.

وی گفت: سهمیه اشتغال این شهرستان در سند توسعه اشتغال لرستان در سال 95 توسط استانداری، اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی و تفاهم نامه هایی که انجام شده صورت گرفته و پیش بینی می شود تا پایان امسال 30 درصد باقیمانده تحقق یابد.

رئیس اداره تعاون، کارورفاه اجتماعی بروجرد افزود: باتوجه به اینکه تعداد شغل ایجاد شده در سامانه رصد به صورت کشوری پیگیری می شود دستگاه های اجرایی باید تعداد اشتغال خود را در این سامانه ثبت کنند.

فرشید گفت: دستگاه های اداری طرح های خود را باید هرچه سریعترارائه و بانک ها نیز با دستگاه های مجری همکاری کنند.

وی افزود: یکی از مصادیق عینی اقدام و عمل در بحث اقتصاد مقاومتی ایجاد اشتغال پایداراست که در شهرستان بروجرد، دستگاه های اجرایی هدایت، نظارت وبراین مهم را برعهده دارند.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.