حجازی:

همه خبردار و گوش به فرمان کی روش هستند/رحمتی یکی از سرمایه های تیم استقلال است

بازیکن اسبق استقلال تهران گفت:همه خبردار و گوش به فرمان کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال هستند.

همه خبردار و گوش به فرمان کی روش هستند/رحمتی یکی از سرمایه های تیم استقلال استآتیلا حجازی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد برگزاری اردوی تیم ملی در دبی بیان کرد: یک سری بازیکن محدود آنجا دارند تمرین می کنند بدون هیچ بازی تدارکاتی، بهتر بود مسئولان فدراسیون به جای رفتن به اردو دبی بلافاصله پس از پایان نیم فصل نخست لیگ برتر بازی ها را از سر می گرفتند تا بازیکنان در کوران مسابقات باشند.

وی ادامه داد: بهتر آن بود سرمربی تیم ملی فوتبال موقع بازی های فیفا دی بازیکنان را فرا می خواند تا در شرایط بهتری به میدان بروند، اما متاسفانه چند سال است که کی روش بر فوتبال ما چیره و مسلط شده است چرا که همه خبردار و گوش به فرمان او هستند و معتقدم این مسئله نمی تواند به سود فوتبال کشورمان باشد.

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: مربیان داخلی زحمات زیادی را متقبل می شوند و باشگاه ها سرمایه گذاری زیادی روی موفقیت تیم های شان می کنند و نمی شود عروسک خیمه شب بازی شد از طرفی کی روش دلش به حال فوتبال ما می سوزد زیرا صعود کشورمان به جام جهانی برای وی افتخاری بزرگ به حساب می آید.

حجازی درباره تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در صورتی که تیم فوتبال استقلال در فصل نقل و انتقالات بازیکن خوبی را جذب کند می توان نیم فصل دوم خوبی برای این تیم متصور شد ولی اگر نتواند بازیکن مورد نظر تیم را جذب کند زیاد به موفقیت این تیم در نیم فصل دوم امیدوار نیستم .به هر حال اکنون بازیکنان اسم و رسم دار در تیم های بزرگ مشغول فعالیت هستند و در این مقطع از فصل هیچ سرمربی دوست ندارد بازیکنان تاثیر گذارش را از دست بدهد.

وی درباره بازگرداندن بازیکنان تیم پرسپولیس از اردوی دبی عنوان کرد: دعوای بین کی روش و برانکو باعث شد که سرمربی تیم ملی بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس را به ایران بازگرداند،تاکنون چنین رفتارهایی را مشاهده نکردم البته به دو طرف حق می دهم که نگران باشند.

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: لیگ پس از برگزاری چند دیدار به مدت یک ماه تعطیل می شود سپس مجددا چند بازی برگزار شده و دوباره تعطیل می شود که این نمی تواند برای فوتبال کشورمان مفید باشد. به احتمال زیادی صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی 2018 روسیه قطعی است. البته در این برهه زمانی باید بگویم باشگاه ها متضرر می شوند حق را به باشگاهها هم باید داد و با تعامل دو طرفه می توان مشکل را برطرف کرد چرا که برگزاری اردو در این زمان به سود تیم ملی نیست.

وی درباره تیم نساجی مازندران تاکید کرد: مسئولان دوست داشتند تشکیلات آکادمیک در قائمشهر ایجاد کنند. اما به هر حال کسانی که قصد انجام چنین کاری را داشتند،متاسفانه و بنا به دلایلی از انجام این کار باز مانند.

بازیکن اسبق تیم ذوب آهن اصفهان با اشاره به اختلاف مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان پاسخ داد:چون در بحث دعوای این دو طرف نبودم نمی توانم پاسخ قانع کننده ای به شما بدهم.اما نباید فراموش کرد رحمتی یکی از سرمایه های تیم استقلال است و حضور او در این تیم می تواند برای آبی پوشان پایتخت مفید باشد.رحمتی در این سال ها زحمات فراوانی را برای تیم استقلال کشیده است و متاسفانه بعضی از دوستان با بیان کردن افت مهدی رحمتی در بعضی از دیدارها می خواهند تلاش هایش را نادیده بگیرند،باید بگویم طبیعی است در بعضی از روزها هیچ دروازه بانی نمی تواند همیشه در اوج  و روز خوبش باشد.

حجازی ادامه داد: از طرفی کفه ترازو به سود مهدی رحمتی سنگینی می کند و در این سال ها برای موفقیت تیم فوتبال استقلال زحمت کشیده است از سوی دیگر در این برهه از زمان که استقلال در لیگ برتر و قهرمانان آسیا حضور پیدا کند به آرامش نیاز دارد. در واقع انتخاب بازیکن به نظر کادر فنی بستگی دارد و این که چه بازیکنی در لیست مازاد قرار دارد در حیطه وظایف سرمربی آبی پوشان است. امیدوارم استقلال در نیم فصل دوم به جایگاهی که لیاقتش را دارد دست یابد.

مهاجم سال های دور تیم فوتبال استقلال تهران در پایان خاطر نشان کرد:خریداران نشست هایی در رابطه با تیم فوتبال لیگ یکی نساجی مازندران با مدیران تیم نساجی برگزار کردند و تعهد کردند در صورت خرید باشگاه تمامی بدهی های باشگاه را از گذشته تا کنون پرداخت کنند و حتی 40 درصد از مبالغ امسال بازیکنان را به محض این که قرارداد امضاء شد به حساب بازیکنان واریز کنند. حتی این گروه به قائمشهر سفر کردند و همه چیز برای امضاء قرارداد مهیا بود اما مدیریت فعلی نساجی یک باره از واگذاری این تیم سر باز زد به هر حال شاید دست هایی پشت پرده بوده که دوست نداشتند نساجی دست این افراد بیفتد. به هر حال باید بگویم شخصی که از خارج از کشور به ایران آمده بود خواهان سرمایه گذاری در فوتبال ایران بود و طبق مشورتی که با من داشت دو پیشنهاد به وی دادم یکی این که در نساجی که از پتانسیل و هواداران خوبی برخوردار است یا در ماشین سازی که هم اکنون در انتهای جدول قرار دارد سرمایه گذاری کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کریمیان
۱۸:۰۶ ۱۸ دی ۱۳۹۵
معلوم نیست باخودت چندچندی..
آخرین اخبار