فیلیپس: باید برای موفقیت در عرصه مربیگری فوتبال تلاش کرد

مدرس دوره مربیگری حرفه ای فوتبال گفت: با یادگیری و مرور دانش فنی، می توان شاهد ارتقا و رشد مربیان بود.

فیلیپس: باید برای موفقیت در عرصه مربیگری فوتبال تلاش کردبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از سایت رسمی فدراسیون، گری ویلیام فیلیپس در جمع مربیان حاضر در دوره مربیگری حرفه ای فوتبال گفت: از اینکه در جمع برترین مربیان ایرانی حضور دارم خوشحالم و تلاش می کنم در مدت 10 روزی که در ایران به سر می برم، بهترین اطلاعات را در اختیارتان گذاشته و به مرور برنامه های به روز دنیا بپردازیم.

وی در ادامه بیان کرد:  آموزش امر بسیار مهمی است و از کودکی و در هر لحظه باید به دنبال آن رفت. اگر بخش آموزش را به سه قسمت 10 ساله تقسیم کنیم بدون شک در 10 سال اول باید آموزش مکرر داشته باشید و سطح یادگیری را بالا ببرید حتی اگر بازیکن خوبی هم باشید. پس از گذراندن دوره های آموزشی متوجه می شوید که مربیگری مقوله ای جدا از بازیگری است و باید برای موفقیت در این عرصه تلاش کرد.
مدرس دوره مربیگری حرفه ای فوتبال در پایان گفت:  در 10 سال دوم مواردی که یاد گرفته اید را به مرحله اجرا گذاشته و شرایط آزمون و خطا را تجربه می کنید و با آزمون و خطا خود را اصلاح و ارتقا می بخشید. در 10 سال سوم شخصیت مربیگری شما شکل گرفته و یک مربی پیشرفته و حرفه ای هستید و با حضور در تورنمنت ها و بازیهای بین المللی و داخلی تجربه بالایی را به دست آورده اید. در واقع مربیگری فرآیندی است که همواره باید یادگیری در آن وجود داشته باشد و هیچ وقت امر آموزش و یادگیری از بین نمی رود. تلاش می کنم در مدتی که کنارتان هستم، دانش شما را ارتقا دهم و امیدوارم این امر محقق شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار