مدیر انجمن سینمای جوان استان اصفهان گفت: امسال فیلم‌نامه 42 فیلم نوشته، برآورد هزینه شده و آماده ساخت است، اما برای تولید این فیلم‌ها تهیه کننده نداریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید محمد طباطبایی  با اشاره به اهداف انجمن سینمای جوان استان اصفهان اظهار کرد: انجمن سینمای جوان به عنوان متولی فیلم کوتاه و بزرگ‌ترین مدرسه سینمایی کشور و خاورمیانه است و در حوزه فیلم کوتاه و عکس فعالیت می‌کند که مهم‌ترین وظیفه‌اش آموزش است.

وی افزود: در حال حاضر انجمن سینمای جوان مهر ماه هر سال دوره‌های فیلم‌سازی در اصفهان برگزار می‌کند و مدارک معتبری را به شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها اهدا می‌کند که مدارک آن ترجمه شده و در سطح جهان مورد قبول است.

مدیر انجمن سینمای جوان استان اصفهان بیان کرد: کسب تعداد زیادی جوایز بین‌المللی، برگزاری نمایشگاه‌های سالیانه و 700 نفر عضو کانون عکس که در نوع خود در کشور بی‌نظیر است از سرمایه‌های انجمن سینمای جوان اصفهان است.

وی افزود: کانون عکس اصفهان افتخارات جهانی زیادی کسب کرده است که مهم‌ترین آن  کسب رتبه 15 در جام جهانی کلوپ‌های جهان سال 2012 و رتبه اول آسیا است همچنین سال 2013 رتبه 23 جهان و دوم آسیا را کسب کردیم.

طباطبایی عنوان کرد: انجمن سینمای جوان اصفهان در بیست و هشتمین دوره جشنواره فیلم کودک و نوجوان حدود 50 فیلم تولید شده داشت که این امر با حمایت شهرداری اصفهان اتفاق افتاد.

وی با اشاره به جوایز کسب شده توسط اعضای انجمن سینمای جوان اصفهان گفت: از تولیدات انجمن سینمای جوان استان اصفهان می‌توان به «دیوار کشی» ساخته احمد تیموری اشاره کرد که برنده جایزه بزرگ جشنواره 100 در سال گذشته شد و از تولیدات جشنواره فیلم کودک و نوجوان بود.

مدیر انجمن سینمای جوان استان اصفهان بیان کرد: «وقتی صنم گریست» در جشنواره‌های بین‌المللی زنان ارمنستان، فنیکس ملبورن استرالیا، Worldwide سنگاپور، کامبریا پرتغال و کسب جایزه بهترین فیلم در بخش بین‌الملل جشنواره ICP ENTERTAINMENT نیویورک نمایش داده شد و جایزه بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم «کامینهاس» کشور پرتغال را از آن خود کرد که از ساخته‌های سینمای جوان بوده است.

وی تصریح کرد: از 2 سال پیش تا الآن با وجود قول‌هایی که داده شده بود هیچ حمایتی از انجمن برای تولید فیلم نشده است، این در حالی است که امسال فیلم‌نامه 42 فیلم نوشته، برآورد هزینه شده و آماده ساخت است.

مدیر انجمن سینمای جوان استان اصفهان خاطر نشان کرد: درخواست می‌کنیم که شهردار اصفهان برای ادامه فعالیت این 42 فیلم، مساعدت لازم را فراهم کنند زیرا همان طور که در دوره‌های قبل افتخاراتی کسب کردیم خروجی‌های امسال نیز قطعاً افتخارات بسیاری را برای اصفهان به همراه خواهد داشت.

وی گفت: کانون عکس اصفهان که متعلق به انجمن سینمای جوان اصفهان است نیز به صورت هفتگی در سالن نگارستان امام خمینی برگزار می‌شود و هر ماه یک میهمان ویژه در حوزه تخصصی عکس دعوت می‌کند.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار