مرادی: به کسب نتیجه در مسابقات جهانی لندن امیدی نداریم

مشاور فنی رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: با توجه به پشتوانه ضعیف دو و میدانی نمی توان به مسابقات جهانی لندن امیدوار بود و فدراسیون باید تمرکزش را برای موفقیت در رقابت های قهرمانی آسیا معطوف کند.

سجاد مرادی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه ریزی فدراسیون برای حضور پر قدرت در مسابقات قهرمانی جهان لندن 2017 بیان کرد:با توجه به پشتوانه ضعیف رشته دو و میدانی نمی توان امیدوار به مسابقات جهانی لندن بود و فدراسیون باید تمام تمرکزش را برای موفقیت در رقابت های قهرمانی آسیا معطوف کند.

وی درباره وضعیت فعلی حسین کیهانی ملی پوش دومیدانی عنوان کرد: خوشبختانه هم اکنون شرایط حسین کیهانی رضایت بخش است و از نحوه تمرینات وی راضی ام، طبق برنامه ریزی ها قرار است هفته آینده در مسابقات دوی  صحرانوردی کشور که در بندر انزلی برگزار می شود، شرکت کند.

مشاور فنی رئیس فدراسیون دو و میدانی درباره اینکه حسین کیهانی چه زمانی به اردوی  مراکش اعزام خواهد شد،گفت: طبق برنامه ریزی ها قرار است بهمن ماه سال جاری همراه با شاگردم حسین کیهانی به اردوی مراکش برویم تا حسین تمریناتش را در آنجا کنار دوندگان صاحب نام آفریقایی پیگیری کند و در صورتی که شرایط فراهم شود در یکی از تورنمنمت های بین المللی آفریقا شرکت می کند.

عضو کمیته فنی فدراسیون دو و میدانی با اشاره به کار سخت حسین کیهانی در مسابقات قهرمانی آسیایی که تیرماه در هندوستان بگزار می شود، اظهار کرد: دوندگان کشورهای قطر و بحرین مهم ترین رقیبان کیهانی در این مسابقات محسوب می شوند و معتقدم حسین کار سختی را در رقابت های قهرمانی آسیا در پیش دارد اما امیدوارم شاگردم بتواند عملکرد مناسبی را از خودش به نمایش بگذارد.

قهرمان اسبق آسیا در مورد عملکرد تیم ملی دو و میدانی  در مسابقات قهرمانی آسیایی هندوستان گفت: در دوره پیش تیم ملی دو و میدانی نتوانست عملکرد مناسبی را در رقابت های قهرمانی آسیا به نمایش بگذارد اما با توجه به اینکه هم اکنون ورزشکاران با تجربه ای در ترکیب تیم ملی دو و میدانی حضور دارند با قاطعیت تمام اعلام می کنم که ورزشکاران می توانند در این رقابت ها بین 4 تا 6 مدال رنگارنگ را برای کشورمان کسب کنند.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی گوانگجو با اشاره به کار سخت حسین کیهانی برای حضور در مسابقات جهانی لندن با اظهار تاسف از نبود برنامه ریزی و آینده نگری از سوی فدراسیون بیان داشت: با توجه به اینکه کیهانی یکی از ملی پوشان تازه نفس و جوان دو و میدانی است،در حال حاضر فقط به موفقیت وی در مسابقات قهرمانی آسیا هندوستان فکر می کنم و تمام سعی و تلاشم بر این است که در این رقابت ها عملکرد مناسبی داشته باشد و بتواند با کسب مدال جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان لندن را بدست آورد.

مرادی در پایان در مورد قطع حقوق ورزشکاران از طرف فدراسیون دو و میدانی یاد آور شد: در گذشته به این شکل بود که به هر ملی پوش بین 600 تا 700 هزار تومان حقوق می دادند، اما اکنون فقط کسانی که در اردو حضور داشته باشند حقوق دریافت می کنند.ما به صورت روزانه حقوق پرداخت می کنیم و هر ماه هم اردو برگزار می کنیم پس بنابراین هیچ حقوقی قطع نشده بلکه فقط شیوه پرداخت تغییر کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار