اولین نشست تعاملی فرماندهان یگان ویژه تهران بزرگ با اصحاب رسانه

فرماندهی یگان ویژه تهران بزرگ امروز اولین نشست تعاملی یگان ایمنی ورزشگاه‌ها را با خبرنگاران و عکاسان ورزشی در هتل آکادمی تهران برگزار کرد.

اولین نشست تعاملی فرماندهان یگان ویژه تهران بزرگ با اصحاب رسانهبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران،در این نشست سردار حبیب‌اله جان‌نثاری جانشین یگان‌های ویژه ناجا، سرهنگ سعید مطهری‌زاده فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ، سرهنگ ‌ولی دهقان معاون عملیات یگان ویژه و همچنین سایر فرماندهان با خبرنگاران وعکاسان ورزشی در نشستی صمیمانه مسائل ایمنی ورزشگاه‌ها را با نمایندگان رسانه‌های گروهی مطرح کردند.
سردار حبیب‌اله جان‌نثاری با مؤثر خواندن نقش خبرنگاران و عکاسان ورزشی عنوان کرد: خبرنگاران با عکاسان نقش بسیار مهمی در ورزش دارند و افرادی هستند که با دانش و عشق به وظیفه‌شان عمل می‌کنند. خبرنگاران می‌توانند موجب بصیرت‌افزایی مردم در همه اقشار شوند. من به عنوان یک سرباز دست تک‌تک شما عزیزان را می‌بوسم.

داود عابدی گزارشگر شبکه خبر نیز در این نشست به نمایندگی از خبرنگاران در جمع فرماندهان نیروی انتظامی صحبت کرد و اعلام داشت: 21 سال پیش من وارد ورزشگاه آزادی شدم و با دوربین خبرساز به شهرت رسیدم و این اولین باری است که پلیس نشستی تعاملی با خبرنگاران و عکاسان برگزار می‌کند که باید به همه این عزیزان و به خصوص جناب سرهنگ دهقان خسته نباشید و تبریک بگویم که چنین ابتکار عملی را به خرج دادند.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار