مدیرعامل باشگاه سایپا:

باید با اختلاف پنج گل ماشین سازی را شکست می دادیم

درویش گفت: عملکرد خوبی مقابل ماشین سازی داشتیم و باید این تیم را اختلاف پنج گل شکست می دادیم.

درویش: باید با اختلاف پنج گل ماشین سازی را شکست می دادیمرضا درویش در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد تساوی سایپا مقابل ماشین سازی تبریز در هفته پانزدهم لیگ برتر بیان کرد: بازیکنان سایپا مقابل ماشین سازی بازی تماشاگر پسند و قابل قبولی به نمایش گذاشتند.البته خط دفاع ما به دلیل غیبت سیامک کوروشی انسجام همیشگی اش را نداشت و نتوانست عملکرد مناسبی را ارائه دهد.
 
وی ادامه داد: در کل عملکرد اعضای تیم در بازی امروز رضایت بخش بود و در صورت استفاده از موقعیت های خود به راحتی می توانستیم تیم ماشین سازی را با اختلاف پنج گل شکست دهیم.
 
مدیرعامل باشگاه سایپا درباره هدف گزاری این تیم برای نیم فصل دوم لیگ برتر تصریح کرد: تاکنون پنج بازیکن جدید را جذب کرده ایم. از طرفی با رفع آسیب دیدگی برخی بازیکنان، قدرت تیممان نسبت به نیم فصل نخست بیشتر می شود و می توانیم به اهداف مدنظر خود برسیم.
 
درویش درمورد دیدار پرسپولیس و سایپا در نخستین هفته دور برگشت لیگ گفت: طبیعتا بازی مقابل تیم پرهوادار پرسپولیس سخت است اما امیدوارم بازیکنان سایپا بتوانند با انجام کارهای تاکتیکی با نتیجه ای خوب زمین مسابقه را ترک کنند.
 
وی درمورد اینکه باشگاه سایپا در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن دیگر جذب می کند،اظهار کرد: تا پایان هفته جاری 2 بازیکن لیگ برتری دیگر را به تیممان اضافه می کنیم.
 
مدیرعامل باشگاه سایپا درباره رتبه این تیم در پایان فصل گفت: تمام سعی مان را برای قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر لیگ به کار می گیریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار