کرمان؛

تلاوت قرآن درمساجد بهرمان درپی درگذشت آیت الله هاشمی

فرماندار رفسنجان در پیامی رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت فرماندار رفسنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حمید ملانوری در پیامی آورده است: با تأسف و اندوه خبر درگذشت عالم مجاهد و یار صادق انقلاب و رهبری، سردار بزرگ سازندگی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی رحمه الله علیه را دریافت کردم، ایشان مریدی صدیق برای امام راحل (ره)، برادری همدل و همزبان برای رهبر معظم انقلاب و خدمتگزاری پایدار و سخت کوش برای انقلاب بودند.

دراین پیام آمده است: از نخستین طلیعه های مبارزات نهضت اسلامی، شاهد حضور شجاعانه و اثرگذار این روحانی محترم در عرصه های پرخطر و قبول دشواری های آن بود و این حضور صریح و صادقانه تا آخرین روزهای مبارزات ملت ایران ادامه یافت، پس از انقلاب، اعتماد امام بزرگوار و خدمات صادقانه ایشان در زمان بعد انقلاب، دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و تا به امروز خود فصل دیگری از زندگی این خادم انقلاب و نظام و بوده است.

فرماندار رفسنجان در این پیام آورده است، امروز با شنیدن این خبر تأسف بار ایران اسلامی، استان کرمان، خاصه شهرستان رفسنجان عزادار ارتحال این عالم مجاهد شد.

اینجانب درگذشت این عالم بزرگوار یار امام و رهبری را به تمامی همشهریان بزرگوارش به ویِژه خاندان مکرم و بازماندگان ایشان صمیمانه تسلیت عرض می کنم و صبر و اجر برای آنان مسئلت می نمایم.

همچنین تلاوت قرآن در مساجد، 2 میدان اصلی شهر بهرمان و بخش نوق با همکاری شورای بخش ها از امروز انجام و شهر بهرمان نیز سیاه پوش شد.
شهر بهرمان زادگاه این عالم مجاهد و یار امام و رهبری است.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار