زاهدان؛

محکومیت قاچاقچیان گریس در چابهار

قاچاقچیان گریس به پرداخت 25 میلیارد ریال محکوم شدند.

محکومیت قاچاقچیان گریس در چابهاربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، سرپرست اداره‌کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: قاچاقچیان گریس به پرداخت 25 میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.
محمدحسین اشرفی: 2 هزار و 624 بشکه گریس توسط گمرک چابهار به ظن قاچاق توقیف و در بررسی‌های صورت گرفته و نظریه اداره استاندارد مشخص شد 75 درصد گریس‌های مکشوفه حاوی 373 هزار و 920 لیتر سوخت از نوع گازوئیل است.

سرپرست اداره‌کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: پرونده پس از تشکیل در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی ادامه داد: شعبه رسیدگی‌کننده با توجه به محرز بودن قاچاق کالا و از طرفی عدم مطابقت کالای توقیف‌شده با کالای اظهار شده و عدم ارائه مدارک و مستندات توسط متهم، تخلف را محرز دانست و متهم ردیف اول را به عنوان مباشرت در قاچاق علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به میزان 15 میلیارد ریال جزای نقدی و متهم ردیف دوم را از حیث مشارکت در قاچاق به میزان 10 میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

وی گفت: شعبه مربوطه با توجه به شرایط و نحوه ارتکاب تخلف هر دو متخلف را همچنین به مدت 5 سال ممنوعیت خروج از کشور محکوم کرد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار