اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده با حضور دادستان شهرستان در 2 منطقه این شهرستان خبر‌داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سرهنگ "بهروز سرتیپ نیا" گفت: این طرح با هدف مبارزه با سارقان،خرده فروشان مواد مخدر و معتادان پر خطر، با حضور "بیژن عزیزی "دادستان شهرستان اسلام آباد غرب و ماموران کلانتری ها، یگان امداد، پلیس مبارزه با موادمخدر، آگاهی و پلیس امنیت عمومی در 2 منطقه جرم خیز شهرستان به مرحله اجرا در آمد. 

وی اظهار داشت: با اجرای این طرح هشت نفر از خرده فروشان مواد مخدر شناسایی و با حکم مقام قضائی از منزل آنان بازرسی بعمل آمد، که در نتیجه 500 گرم موادمخدر از نوع تریاک، تعداد سه عدد ترازوی دیجیتال توزین مواد مخدر و دو حقه وافور کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این راستا چهار نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

سرهنگ سرتیپ نیا خاطر‌نشان کرد: با اجرای این طرح یک سارق تحت تعقیب دستگیر و یک قبضه سلاح کلاشینکف غیر مجاز از منزل وی کشف شد؛ همچنین 2 سارق وسایل داخل خودرو نیز به پلیس آگاهی منتقل شدند و پس از تحقیقات به چهار فقره سرقت وسایل داخل خودرو اقرار کردند. 

وی افزود: در اجرای این طرح 2 باب قهوخانه سنتی و قلیان سرای پلمپ و از یک باشگاه پرورش اندام 50 کیلوگرم انواع دارو و پودر بدنسازی غیر مجاز کشف شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه 10 معتاد متجاهر دستگیر و جهت ترک تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند، گفت: در این طرح یک دستگاه خودرو پراید سرقتی کشف شد و 15 دستگاه موتور سیکلت و چهار دستگاه خودرو توقیف به پارکینگ منتقل شدند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.