مشهد؛

فروش و بازاریابی مشکل اصلی شرکتهای دانش بنیان

مدیرعامل شرکت دانش بنیان صنعت پروژه توس : مشکل اصلی شرکتهای دانش بنیان مربوط به بخش فروش و بازاریابی است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهندس علی نامدار ، با بیان این مطلب گفت : وظیفه اصلی شرکت های دانش بنیان رفع یک مشکل صنعتی و یا ساخت یک دستگاه خاص می باشد که منبع اصلی درآمد یک شرکت دانش بنیان مربوط به فروش ایده ها و خلاقیت های آن است و در حال حاضر مشکل اصلی شرکتهای دانش بنیان مربوط به بخش فروش و بازاریابی است .

او افزود : افراد دانشگاهی و نخبه علمی اکثرا در محیط سخت بازار نمی توانند رقابت کنند و در نتیجه محصولات تولیدی و فناورانه آنها به فروش نمی رود و بهترین گزینه به گفته کارشناسان فروش ایده و فکر شرکت دانش بنیان به سرمایه داران و سرمایه گذاران است که در غیر این صورت شاهد این خواهیم بود که بخش صنعت و تولید از تکنولوژی بی بهره خواهد ماند .

مدیرعامل شرکت دانش بنیان صنعت پروژه توس گفت : این شرکت در سال 85 تاسیس شد و ایده محوری آن، طراحی و ساخت صداگیر درون خط گاز (Inline Silencer) بوده است؛ این وسیله برای رفع آلودگی صوتی ایستگاههای تقلیل فشار گاز استفاده می شود که بعد از گذشت 5 سال این محصول به مرحله تجاری رسید و اولین قرارداد فروش با شرکت گاز خراسان رضوی منعقد شده است.

او با بیان اینکه آلودگی صوتی بعد از آلودگی هوا و آب به عنوان سومین عامل زیان آور به انسان است ، افزود : هم اکنون محصولات کنترل آلودگی صوتی دیگر همچون اتاقک آکوستیک، سایلنسر تهویه، سایلنسر ونت و دیواره های جاذب صوت توسط این شرکت تولید می شود.

مهندس نامدار ادامه داد : اخذ گواهینامه دانش بنیان در زمینه کنترل آلودگی صوتی از معاونت فناوری ریاست جمهوری ، عضویت در وندور لیست شرکت گاز ایران ، تدوین استاندارد کنترل آلودگی صوتی ایستگاه های تقلیل فشار برای شرکت ملی گاز ایران ، طراحی آکوستیکی مانيفولدهای وروردی و خروجی موتور درونسوز بنزينی ، مشاور آکوستیکی نيروگاه توس جهت کنترل نویز اتاق توربین واحد 1 ، طراحی و نصب کاهنده صدای اتاق دمنده های هوا در تصفیه خانه شهرک مسکونی پالایشگاه خانگیران و طراحی، ساخت و نصب اتاقک آکوستیکی برای CHP مجتمع تجاری فردوسی 2 مشهد  از جمله طرح های شاخص و افتخارات این شرکت دانش بنیان می باشد .

مدیرعامل شرکت دانش بنیان صنعت پروژه توس ، بهینه سازی محصولات موجود ، تولید محصولات جدید ، گسترش بازاریابی و احداث سایت اینترنتی را از جمله اهداف و استراتژی های بلند مدت این شرکت عنوان کرد .
انتهای پیام// ا ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار