پیام تسلیت رییس شبکه تمدن افغانستان به مناسبت درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

محمد جواد محسنی رییس شبکه تمدن افغانستان با انتشار پیامی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رییس شبکه تمدن افغانستان به مناسبت درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانیبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، محمد جواد محسنی ریاست دانشگاه خاتم النبیین (ص) افغانستان با انتشار پیامی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

متن پیام وی بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انّا للّه و انّا الیه راجعون

با کمال غم و اندوه خبر ارتحال عالم وارسته ، مجاهد نستوه و شخصیت ممتاز انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله رفسنجانی (رحمه الله علیه) پس از یک عمر مجاهدت در راه اسلام و انقلاب همه ما را به سوگ نشاند.

این یار با وفای امام راحل(ره) و همسنگر و رفیق دیرین رهبر انقلاب اسلامی با دارا بودن روحیه انقلابی و دلسـوزی اســلامی جایگاهی بـس بـزرگ در جهان بخصوص بین ملت شـریف و مجاهدین مسلمان افغانستان داشتند.

تاریخ جهاد برحق مردم افغانســتان نقش پر رنگ این شـخصیت فراملی و آینه ی تمام نمای انقلاب اسلامی ایران را فراموش نخواهد کرد و مهاجرین افغان در ایران مهرورزی های ایشان را سینه به سینه برای نسل های بعدی بازگو خواهند نمود.

مراتب تسلیت و تعزیت خویش را به پیشگاه امام عصر و الزمان (عج) ، مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی ، دولت و ملت شریف ایران و خانواده معزز ایشان ابراز داشته و  از خداوند متعال استدعا دارم تا به عمر سنگرداران اسلام بخصوص حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) برکت عنایت نماید. آمین

با احترام

محمد جواد محسنی

رییس شبکه تمدن افغانستان

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.