طبق مصوبه مجلس؛

سالانه 10 درصد بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی تسویه می‌شود

نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که سالانه حداقل 10 درصد بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی در طول اجرای برنامه ششم تسویه شود.

سالانه 10 درصد بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی تسویه می‌شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت شامگاهی امشب (دوشنبه) پارلمان و در جریان بررسی لایحه برنامه ششم توسعه، بخش اول ماده 13 این لایحه را که پیش از این برای رفع برخی ایرادات به کمیسیون تلفیق ارجاع شده بود، ژس از بحث و بررسی به تصویب رساندند.

به موجب مصوبه مجلس، دولت مکلف شد در طول اجرای قانون برنامه ششم توسعه در قالب بودجه سنواتی نسبت به تأدیه بدهی حسابرسی شده خود در قالب قانون سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی و اصلاحات بعدی آن و املاک مازاد بر نیاز دستگاه اجرایی تأدیه نقدی در بودجه سنواتی اوراق بهادار قانونی و امتیازات مود توافق اقدام کند.

طبق مصوبه مجلس در تبصره این ماده، در اجرای حکم این ماده باید سالانه حداقل 10 درصد بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی تسویه شده و هر گونه تعهد جدید برای این سازمان برنامه و بودجه باید در قانون بودجه همان سال پیش‌بینی و تدوین شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار