امدادرسانی فوریت‌های پزشکی گلپایگان به 200 حادثه رانندگی

مسئول امور پایگاه‌ های اورژانس پیش‌ بیمارستانی گلپایگان از امدادرسانی فوریت‌های پزشکی این شهرستان به 200 حادثه رانندگی در پاییز امسال خبر داد.

امدادرسانی فوریت‌های پزشکی گلپایگان به 200 حادثه رانندگیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، ناصر توانایی با اعلام این خبر اظهار داشت: در سه ماهه سوم امسال، 807 ماموریت فوریت‌های پزشکی شامل 200 ماموریت تصادفی و 607 ماموریت غیرتصادفی در شهرستان گلپایگان انجام شد که 692 مورد از مجموع این ماموریت‌ها در نقاط شهری و 115 مورد در نقاط جاده‌ای شهرستان بوده است.

وی افزود: در این مدت، تکنسین‌های اورژانس 115 گلپایگان 702 بیمار و مصدوم را پس از انجام اقدامات درمانی فوریت‌های پزشکی، با آمبولانس به بیمارستان منتقل و 71 نفر را به صورت سرپایی در محل حادثه درمان کردند.

مسئول امور پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان گلپایگان تصریح کرد: در پاییز امسال، 150 بیمار قلبی، 69 تنفسی، 35 مصدوم ناشی از سقوط و 25 مورد مسمومیت از خدمات فوریت‌های پزشکی این شهرستان بهره‌مند شدند.

توانایی خاطرنشان کرد: در این مدت، تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی گلپایگان توانستند 2 مورد احیای موفق و 2 مورد کمک به مادر باردار در زایمان نوزاد را به نام خود ثبت کنند.

وی با اشاره به اینکه در سه ماهه سوم امسال 50 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور گلپایگان تحت آموزش‌های طرح بها قرار گرفتند، افزود: پرسنل اورژانس 115 این شهرستان در پاییز امسال، امداد- سلامت ایام بازگشایی مدارس و راهپیمایی روز 13 آبان را پوشش دادند و در مانور تخلیه زندان شرکت کردند.

مسئول امور پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان گلپایگان اظهار کرد: در آذرماه امسال، یک دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر 315 از ناوگان جدید آمبولانس‌های استان به شهرستان گلپایگان تحویل داده شد.

توانایی، جمعیت شهرستان گلپایگان را بالغ بر 90 هزار نفر عنوان کرد و گفت: فوریت‌های پزشکی این شهرستان با برخورداری از 2 پایگاه، یک اتاق فرمان و 16 نفر پرسنل به صورت 24 ساعته در حال ارائه خدمات به شهروندان است.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.