اصفهان؛

اعزام خادمان علی بن محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان به حرم امام رضا (ع)

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه کاشان از اعزام خادمان افتخاری آستان مقدس حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان به حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام جعفر جنتی امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد: این کاروان شامل 134 نفر از خادمان خواهر و برادر حرم مطهر حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر (ع) باقر در قالب سفر زیارتی سیاحتی فرهنگی آموزشی است.
وی افزود: این خادمان با سه دستگاه اتوبوس و رزرو هتل متناسب با شان خادمان در مشهد مقدس به همت عوامل اجرایی، مدیر و هیات امنای حرم مطهر حضرت علی ابن امام محمد باقر (ع) مشهد اردهال کاشان اعزام شدند.
جنتی خاطرنشان کرد: کاروان به مدت یک هفته ضمن بهره مندی از فیوضات معنوی زیارت حضرت ثامن الحجج (ع) به مسائل آموزشی و توجیهی خادمان و کسب تجربیات هر چه بیشتر در خصوص وظایف خادم می پردازند.
این اردوی زیارتی سالهاست که به همت عوامل اجرایی آستان مقدس برای افزایش روحیه خادمان و ارتقای سطح آموزشهای خادمان در قالب کاروان زیارتی مشهد مقدس با شور و اشتیاق وصف ناپذیر خادمان انجام می شود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.