مقابل پیکان بازی نمی کنم

حسینی:به تماشاچیان خط می دهند/قرار نیست چون هاوش پول دارد همه را بخرد

امیر حسینی پاسور تیم والیبال شهرداری تبریز در دیدار حساس امروز مقابل پیکان تهران در ترکیب تیمش قرار نخواهد داشت.

امیر حسینی : به تماشاچیان خط می دهند/قرار نیست چون هاوش پول دارد همه را بخردامیر حسینی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در این خصوص گفت: بعد از اینکه قرار شد تیم صالحین ورامین منحل شود به تیم شهرداری تبریز پیوستم و برای این تیم تاکنون 4 بازی انجام داده ام و متاسفانه در 2 بازی اخیر مصدوم بوده ام و احتمالا مقابل پیکان در ترکیب اصلی تیم نخواهم بود. در بازی قبل هم مقابل عمران ساری به زور مسکن و دارو بازی کردم. درد پایم بیشتر شده و تورم این ناحیه باعث شده به سختی حرکت کنم. انشااله در بازیهای بعدی بتوانم به تیم شهرداری تبریز کمک کنم.

وی در خصوص دیدار امروز مقابل پیکان گفت:پیکان تیم بسیار خوبی است و بهترین تیم تاریخ ایران است و بنده به شخصه سالیان طولانی در این تیم بازی کرده ام. هر تیمی مقابل پیکان قرار می گیرد انگیزه بالایی دارد که بتواند این تیم را شکست بدهد و امیدوارم که تیم شهرداری تبریز هم با همین انگیزه مقابل پیکان حاضر بشود.

لازم به ذکر است در دیدار هاوش گنبد و شهرداری تبریز پرتاب سکه و مصدومیت امیر حسینی موجب شد که بازی نیمه تمام اعلام شود و کمیته انضباطی فدراسیون این دیدار را 3 بر صفر به نفع شهرداری تبریز اعلام کند که با مخالفت شدید هاوش گنبد مواجه شد و این تیم از لیگ برتر کناره گیری کرد. امیر حسینی در این خصوص اضافه کرد:سالیان سال است که در این شهر والیبال بازی کرده ام و این دومین بار بود که این اتفاق برای تیم ما می افتاد و متاسفانه در این بازی هم انواع بی احترامی ها به ما شد و تیم گنبد مقابل ما خیلی خوب بازی کرد. به نظر من می توانست با بازی جوانمردانه به راحتی تیم ما را شکست بدهد ولی با ایجاد جو نامناسب باعث قطع بازی شد. من اگر جای مدیر عامل هاوش بودم اول آئین نامه فدراسیون را مطالعه می کردم و سپس یکسری صحبتها را انجام می دادم. در آئین نامه فدراسیون به صراحت این قضیه عنوان شده است که حتی اگر کوچکترین چیزی به داخل زمین پرتاب شود ناظر بازی می تواند بازی را نیمه تمام اعلام کرده و از جریان آن جلوگیری کند. اما متاسفانه رحمان محمدی راد سرمربی گنبد می گفت با پرتاب پول و سکه که بازی مشکل دار نمی شود. آقای محمدی اگر آن سکه به چشم من برخورد می کرد چه می کردید؟

پاسور شهرداری تبریز ادامه داد: از فدراسیون می خواهم بخش خصوصی و دولتی را زمانی که به لیگ برتر می آیند مدنظر داشته باشد که وقتی قرار است پول خرج کنند بقیه نباید برده و بنده آنها باشند اگر پول خرج می کنند استفاده کافی هم می برند اگر کسی در ورزش ثبت نام می کند در کنار آن امتیازات بسیاری از مسئولان آن شهر می گیرد و قرار نیست که چون پول دارد بتواند همه را بخرد.

حسینی در مورد اینکه آیا نتیجه 3 بر صفر عادلانه بود تاکید کرد: فدراسیون بازهم به خاطر مردم گنبد برای هاوش زیاد سخت گیری نکرد ولی متاسفانه کسانی که اهل ورزش نیستند این اتفاقات را رقم می زنند. من نمی توانم قبول کنم که به خاطر فدراسیون این تیم کناره گیری کرده است چون مقصر اصلی خودشان هستند و مردم این را نمی پذیرند. مطمئن باشید این قضیه به تماشاگران ربطی ندارد و فقط خط و ربطی است که از بیرون به تماشاچی داده می شود متاسفانه در گنبد یکسری مسائل است که باید برگردند و متوجه بشوند این قضایا از کجا آب می خورد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۳:۳۶ ۲۲ دی ۱۳۹۵
راست میگه بلد نیستن بازی کنن .چرا توهین .فحش ناسزا .بعد میگن چرا زن وبچه به ورزشگاهها تو ایران نمیذارن .بخدا حق دارن مسئولین بچه وزن میاد تجربه کسب کنه الگو برداری میکنه .بی ادب میشه فحشهای رکیک وزننده اون هم جلوی زن وبچه مردم .بخدا زشته .بخاطر یک برد ویا بخت این همه بی ادبی سزاورملت وورزش ایران نیست .حق دارن نمیذارن خانمها وبچه ها بیان تو استادیومها وسالنها .واقعا شرم اوره .
آخرین اخبار