محسن هاشمی در برنامه تلویزیونی:

وصیت نامه جدیدی از پدر پیدا نکردیم/مقام معظم رهبری ما را شرمنده کردند

وصیت نامه آیت الله هاشمی رفسنجانی توسط خانواده ایشان گشوده شد.

وصیت نامه جدیدی از پدر پیدا نکردیم/مقام معظم رهبری ما را شرمنده کردندبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی امروز صبح در برنامه تلویزیونی حالا خورشید بخشی از وصیت نامه آیت الله هاشمی رفسنجانی را قرائت کرد.

«بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون چیزی بر دارایی های قبل از انقلابم نیفزوده ام و هزینه‌های زندگی را در درجه اول از عوائد فروش اموال قبل از انقلاب و در درجه دوم از حقوق و مزایای قانونی ام برداشتم.»

محسن هاشمی گفت: وصیت نامه جدیدی از پدر پیدا نکردیم. وصیت نامه ای که در دست ماست مربوط به سال 79 است آن موقع قرار بود پدرم انژیو شود از این رو یک وصیت نامه نوشت و به من داد.

وی در ادامه گفت: وصیت نامه با خط پدر نگاشته شده است اما ممکن است وصیت نامه جدیدی هم باشد که هنوز پیدا نکرده ایم.

هاشمی تصریح کرد: فوت پدر ناگهانی بود، 10 الی 20 دقیقه طول کشید که ما بی‌پدر شدیم. من در مسیر بازگشت از دانشگاه آزاد به سمت منزل بودم که به من اطلاع دادند حال پدرم خوب نیست و حدود 15 دقیقه طول کشید که من خود را به بیمارستان شهدای تجریش رساندم اما پدر دیگر نبض نداشت.

فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: مردم در مراسم پدر سنگ تمام گذاشتند و مقام معظم رهبری ما را شرمنده کردند. 

گفتنی است؛ وصیت نامه آیت الله هاشمی رفسنجانی که در دفتر ایشان در مجمع تشخیص مصلحت نظام نگهداری می شد، توسط خانواده ایشان گشوده شد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در وصیت نامه پسر ارشد خود محسن هاشمی را بعنوان وصی خود تعیین کرده و  وصایای شرعی خود را مکتوب کرده بود.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار