گیلان؛

قدردانی از مردم برای شرکت در تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی

استاندار گیلان از حضور گسترده مردم در مراسم در تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ استاندار گیلان از حضور گسترده مردم در مراسم در تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی قدردانی کرد.

استاندار صبح امروز در نشست مشترک کارگروه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید استان گیلان گفت: حضور گسترده مردم در تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی قدردانی از مجاهدت‌های خستگی ناپذیر ایشان بود.

محمدعلی نجفی با اشاره به اینکه مجاهدت‌های آیت الله هاشمی رفسنجانی برای همه مشهود است، افزود: ایشان در دفاع از آرمان های نظام و انقلاب حاضر بود از خود مایه بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی از جمله گیلانیان با حضور گسترده‌ در مراسم وداع با ایشان قدردانی خوبی از تلاش‌های خستگی ناپذیر این عالم و مجاهد بزرگ به نمایش گذاشتند.

استاندار گیلان گفت: امیدواریم بتوانیم صبر، مقاومت، ایثار، از خودگذشتگی و آثار برجای مانده از این یار امام و رهبری را چراغ راه خود قرار دهیم.

نجفی با اشاره به اینکه واگذاری 320 هکتار به منطقه ویژه اقتصادی در سال 73 و 74 با دستور ایشان انجام گرفت، افزود : نتایج این اقدام در توسعه‌ استان و آینده‌ درخشانی که برای آن متصور است به وضوح قابل مشاهده است.


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.