قزوین؛

پرداخت تسهیلات 150 میلیارد ریالی صندوق کار آفرینی

صندوق کار آفرینی امسال 150 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مدیر صندوق کار آفرینی امید استان قزوین گفت : این صندوق با پرداخت 150 میلیارد ریال تسهیلات ، 800 فقره تعهد خود را در 8 ماهه اول امسال اجرایی کرده است .

پرداخت تسهیلات 150 میلیارد ریالی صندوق کار آفرینی

تیموری  پرداخت تسهیلات به شرکتهای دانش بنیان را در اولویت پرداخت های این صندوق اعلام کرد و افزود : به شرکت های دانش بنیان تا سقف 300میلیون ریال و پارک علم و فناوری تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است .

به گفته مدیر صندوق کار آفرینی امید استان ، تا کنون 40 میلیارد ریال تسهیلات در زمینه طرح های غیر مشارکتی هم پرداخت شده است .

تیموری اضافه کرد : در زمینه طرح های غیر مشارکتی 3 پرونده در زمینه پرورش گوسفند نژاد شال و تولید فرآورده های دامی و کشاورزی به مبلغ 24 میلیارد ریال تشکیل شده است.

وی در ادامه گفت : یک طرح غیر مشارکتی دانش بنیان تولید نهال و نشاء هم در مرحله اجرا است .

مدیر صندوق کار آفرینی امید استان ، با اشاره به اینکه تسهیلات این صندوق در دو حوزه ازدواج و اشتغال پرداخت می شود افزود : تسهیلات اشتغالزایی این صندوق در زمینه مشاغل خانگی ، خود اشتغالی ، کار فرمایی ، کار آفرینی ، دانش بنیان و هر روستا یک محصول است.

تیموری با اشاره به نحوه پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به افراد گفت : برای جلوگیری از انحراف در این زمینه، تسهیلات مستقیم به حساب متقاضی واریز نمی شود.

وی در ادامه با بیان اینکه بازرسان این صندوق پس از بازدید از مکان ، تجهیزات و مواد اولیه ، تسهیلات را در اختیار متقاضیان قرار می دهند افزود : صد در صد مطالبات امسال این صندوق هم وصول شده است.

مدیر صندوق کار آفرینی امید استان درباره پرداخت تسهیلات به روستاییان هم گفت : طرح ها باید با مشارکت 50 درصدی مردم روستا باشد و تسهیلات با کارمزد چهار درصد در اختیارشان قرار می گیرد.

تیموری همچنین از امضای تفاهم نامه با میراث فرهنگی برای پرداخت تسهیلات در زمینه صنایع دستی وخانگی ، کارگاهی ، رستورانهای سنتی و بوم گردی و باغسرا خبر داد و گفت : صد درصد اعتبار این تفاهم نامه پرداخت شده است.

مدیر صندوق کار آفرینی امید استان با اشاره به راه اندازی شعبه این صندوق در شهرستان آوج هم افزود : پیش از این مردم این منطقه برای دریافت تسهیلات از این صندوق ، باید به بویین زهرا مراجعه می کردند.

وی افزود : با پرداخت 10 میلیارد ریال تسهیلات به مردم این شهرستان 65 نفر مشغول به کار شده اند .

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.