سرپرست فدراسیون ژیمناستیک:

پرداخت تمام مطالبات در زمان سرپرستی بنده منطقی نیست

محمد شروین اسبقیان گفت: پرداخت نشدن مطالبات کادر فنی ترامپولین به سال های قبل باز می گردد و پرداخت تمام این مطالبات در زمان سرپرستی من منطقی نیست.

پرداخت تمام مطالبات در زمان سرپرستی بنده منطقی نیستمحمد شروین اسبقیان سرپرست فدراسیون ژیمیناستیک در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مربیان تیم های ملی ژیمناستیک برای یک دوره مشخص انتخاب می‌شوند. بعد از اتمام قراردادها یا تمدید می‌کنند و یا شخص دیگری جایگزین آن ها می‌شود. کادر فنی ترامپولین هیچ حکمی از طرف بنده نداشتند و قرارداد‌هایشان به سال 94 برمی‌گردد. در ابتدای ورودم به فدراسیون بر این موضوع تاکید داشتم که روسای کمیته هایی که از دوران ریاست قبل ابلاغ دارند هم چنان به کار خود ادامه دهند.

اسبقیان اضافه کرد: در نامه ای که این افراد آماده کرده بودند، آمده است که حق الزحمه آن ها از سال های گذشته پرداخت نشده است. بنده نیز از آنان خواستم با ارائه مستندات ادعای خود را ثابت کنند و فدراسیون پس از بررسی به آن ها پاسخ خواهد داد. در جلسه ای که با نوظهوری نیز داشتم بر روی مسئله مستندات تاکید کردم. چرا که سرفصل های مالی سال 94 بسته شده است و در صورت صحت ادعای کادر فنی ترامپولین با تامین اعتبارات حق و حقوقشان پرداخت می شود اما مربیان ترجیح دادند استعفا دهند. 

وی افزود: برخی قصد دارند مسائل را انتخاباتی کنند و وارد حواشی شوند. معوقات این افراد به 4 الی 5 سال گذشته برمی گردد. چرا قبل از این به این موضوع اعتراض  نشده است. پرداخت تمام مطالبات در زمان سرپرستی بنده منطقی نیست. 

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک اظهار داشت: برخی بزرگ نمایی کرده اند و ادعا می کنند بنده در برابر خواسته آن ها جواب داده ام که این موضوعات به من ربطی ندارد. بنده چنین صحبتی نکرده ام. امکان ندارد کسی در فدراسیون موضوعی را مطرح کند و من بی تفاوت از کنار آن بگذرم. 

وی خاطر نشان کرد: بنده برای انجام امور جاری فدراسیون و فراهم ساختن زمینه انتخابات زیر نظر معاون توسعه ورزش قهرمان وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون ژیمناستیک آمده‌ام. کارشناسان کاربلدی در وزارت و کمیته ملی المپیک وجود دارند که در حال آماده‌سازی زمینه برگزاری انتخابات تا پایان سال جاری هستند. به عنوان یک کارشناس وزارت ورزش تمامی کاندیداها و خانواده ژیمناستیک را به صبر دعوت می کنم. معتقدم با به حاشیه راندن این رشته و ایجاد چالش اتفاقی رخ نمی دهد. 


انتهای پیام /

برچسب ها: انتخابات ، دعوا ، نوظهوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار