مهار حریق در آرایشگاه مردانه/ خارج کردن ساکنان از میان دود و آتش

یک مغازه 12 مترمربعی با کاربری آرایشگاه مردانه دچار آتش سوزی شد.

به گزارش خبرنگار گروه حوادث باشگاه خبرنگاران جوان، وقتی شهروندان متوجه بروز آتش سوزی در یک آرایشگاه مردانه شدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که آتش نشانان ایستگاه 71 و گروه امداد و نجات 12 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، بی درنگ ساعت 11:45 ظهر روز گذشته خود را به خیابان گلبرگ غربی، خیابان شهید بختیاری رساندند.

نادر خوش نیت رئیس ایستگاه 71 آتش نشانی تهران درباره این حادثه گفت: یک مغازه 12 مترمربعی با کاربری آرایشگاه مردانه دچار آتش سوزی شده و دود غلیظی به واحد های مسکونی در طبقات بالایی این مغازه سرایت کرده بود.

وی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، با استفاده از تجهیزات فردی و لوله های آبرسانی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و در مدت زمان بسیار کوتاهی شعله های آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند.

مهار حریق در آرایشگاه مردانه/ خارج کردن ساکنان از میان دود و آتش

رئیس ایستگاه بیان کرد: گروه دیگری از آتش نشانان با بکارگیری دستگاه های تنفسی وارد واحدهای مسکونی شدند و تعدادی از ساکنان را به خارج از ساختمان انتقال دادند.

خوش نیت خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی پس از تخلیه اجناس سوخته و ایمن سازی کامل، محل حادثه را تحویل مالک آرایشگاه دادند.

گفتنی است؛ کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران پس از بررسی، علت بروز این حادثه را نشت گاز شهری از اتصالات نامناسب شلنگ گاز و رسیدن آن به شعله بخاری گازسوز و در نهایت آتش سوزی اعلام کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار