معاون نظارت و پایش محیط زیست آذربایجان غربی:

ارومیه امروز شاهد هوای سالم بود

معاون نظارت و پایش محیط زیست آذربایجان غربی گفت: ارومیه امروز را با هوای سالم به شب رساند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ سعید موسوی با اشاره به آلودگی هوای ارومیه طی چند روز گذشته، اظهار داشت: هم اکنون هوای ارومیه سالم است.

وی با بیان اینکه طی روزهای گذشته شاهد تعطیلی مدارس ارومیه به دلیل آلودگی هوا بودیم، تصریح کرد: در روزهای اخیر هشدارهای لازم در این خصوص به گروه‌های حساس ارائه شده بود.

معاون نظارت و پایش محیط زیست آذربایجان غربی با اشاره به وضعیت هوای ارومیه، اذعان داشت: وضعیت کیفی هوای ارومیه بر اساس شاخص AQI در 24 ساعت گذشته سال بود.

وی میزان منواکسید کربن موجود در هوای ارومیه را 81 عنوان کرد و اظهار داشت: از نظر منواکسیدکربن، هوای ارومیه امروز سالم بود.

موسوی میزان دی اکسید نیتروژن را در ارومیه 21 عنوان کرد و افزود: هوای ارومیه از نظر میزان دی اکسی نیتروژن، امروز در وضعیت مطلوبی قرار داشت.

معاون نظارت و پایش محیط زیست آذربایجان غربی دی اکسید گوگرد موجود در هوای ارومیه را امروز 35 عنوان کرد و گفت: هوای مرکز استان در این خصوص نیز پاک بود.

وی ذرات معلق کمتر از10 میکرون را 81 عنوان کرد و اذعان داشت: از این نظر نیز آسمان ارومیه امروز سالم بود.

موسوی یادآور شد: ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون نیز 64 بود که این امر نیز نشان از سلامت هوای ارومیه بود و این در حالی است که از دیروز جریانات جنوبی سبب کاهش آلاینده‌های جوی در مرکز استان آذربایجان غربی شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.