آبادان ؛

لزوم نوآوری در برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر

سرپرست فرمانداری رامهرمز در اولین جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان گفت: در اجرای برنامه‌های دهه فجر نیازمند نوآوری هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛عبدالرضا احسانی‌نیا در اولین جلسه ستاد هماهنگی مراسم دهه فجر این شهرستان افزود: دهه فجر تاریخ ماندگار و میراث دینی و ملی ماست که هرساله باید باشکوه و مردمی برگزار شود و امسال نیز نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نیازمند نوآوری در اجرای برنامه ها در دهه مبارک فجر هستیم.

وی گفت: با توجه به قوانین ننگ‌آوری که در دوران پهلوی تنظیم‌شده بود و از طرفی در بین کشورهای جهان به‌عنوان ژاندارم منطقه شناخته‌شده بودیم، متأسفانه همین موارد باعث شد کشورهای استعمارگر برای دستیابی به منافع خود در ایران هجوم بیاورند.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: امام(ره) با قیام خود در سال 1342 جلوی قوانین و مقررات ظالمانه را گرفت و با رشادت جوانان انقلابی، نهضت اسلامی در سال 57 به ثمر رسید.

وی افزود: فساد در دربار شاه و مشکلات عدیده‌ای که وجود داشت باعث شکاف طبقاتی عمده بین فقیر و غنی در کشور شد که همین موضوع و سرسپردگی به بیگانگان از عوامل اصلی سقوط رژیم شاهنشاهی بوده است.

احسانی‌نیا در پایان گفت: به لطف خداوند و رهبری پیامبرگونه حضرت امام(ره) انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و وظیفه ما در عصر حاضر شناساندن برکات انقلاب اسلامی به نسلی است که مسائل انقلاب و مبارزات آن را درک نکرده‌اند.

در این جلسه برنامه‌های پیشنهادی ستاد دهه فجر برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های دهه فجر در این شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.