کرمانشاه میزبان دبیر هیات عالی گزینش کشور

نشست هم اندیشی گزینشگران استان کرمانشاه با حضور دبیر هیات عالی گزینش کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، اسدالله وطنی گفت: پیام امام (ره) مبنی بر تشکیل گزینش، هم اهمیت کار گزینش را مشخص می کند و هم وظیفه سنگینی برای ما گزینشگران ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه کار گزینش کاری سخت است و اجر بالایی دارد، گفت: باید دقت لازم را داشته باشیم که نه حقی از نظام ضایع شود و نه حق مردم از بین برود.

وطنی با بیان اینکه گزینش یک مساله عقلی است، گفت: در تمام کشورها این موضوع وجود دارد و شرایطی برای بکارگیری افراد مد نظر قرار می گیرد.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم برگزاری نشست های هم اندیشی بین گزیشگران در استان ها، گفت: از دل همین نشست ها نقایص و مشکلات کار بیرون می آید که انتظار داریم این مشکلات به ما منعکس شود تا برای رفع آن ها چاره اندیشی صورت گیرد.

دبیر هیات عالی گزینش کشور با بیان اینکه در هیات عالی گزینش سعی کرده ایم مشکلات را جمع بندی کنیم،گفت: آنچه مسلم است اینکه تغییر قانون گزینش کار ساده ای نیست، ضمن اینکه قانون موجود اشکالات زیادی ندارد.
 مشکل اصلی به دستورالعمل ها و برخوردهای سلیقه ای برخی گزیشگران مربوط می شود که باید با اصلاح برخی دستورالعمل ها بگونه ای عمل کنیم که اعمال سلیقه به حداقل ممکن برسد.

وطنی افزود: برای به روز کردن ضوابط و معیارها در جلسات متعدد با حضور اساتید دانشگاه، حقوقدانان و گزینشگران با سابقه، بازبینی هایی صورت گرفته که به زودی برای تایید در هیات عالی گزینش طرح خواهد شد و پس از آن بصورت آزمایشی اجرا می شود تا ایرادات مشخص و برطرف شود.

وی اظهار کرد: در خصوص مصاحبه و تحقیق هم بازبینی هایی در حال انجام است.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.